N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

26 Dis 2009

Weeeiiiii!!! Keja ni..

Salam Semua....
Hari ni aku keja tau..
sebabnya ni minggu aku keja...
eemmmm keja..keja..keja..
aahhaakksss...
keja pun keja la...
kat office hari ni pun lengang je.. takde org dtg..
agak ada yg sambung coti kot...
sib baik la aku dah takde coti kan..
klu tak.. mau gak aku2 skali coti...
biar office takde org...
hari ni.. ada la dlm 5 org je yg keja kot..
ssyyyyiiookkk gak...
tenteram skit nak buat keja kan..
klu tak.. dah ala2 bursa KL tu..
aahhhaakksss..
(perasan cam keja kat bursa KL plak..)
eemm k la korang.. aku nak breakfast dulu..
cewwwaahhh.. mentang2 la takde org kan..
cepat2 nak masuk pantry yo..
klu tak.. selagi tak jejak kul 10 tak sarapan tau..
aahhaakkkssss ngada kan..
k la nanti aku sambung hapdet ya...
ada berita gembira ni...



1 ulasan:

zh-ena berkata...

ena hari sabtu yg lepas kerja..malas jea nak dtg