N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

31 Dis 2009

Selamat Tinggal 2009 !!

Salam Semua...

Hari ni adalah hari terakhir utk thn 2009 kan..
emmm kejap je masa berlalu..
citer pasal tahun baru ni..
co aku pun setiap thn akan bermurah hati beri
kalendar co kepada setiap staff dia..
hanya staff je la yg dpt..
utk perkerja2 operater yg kat luar tu..
tak de la dpt apa2 pun...
ate kan co aku ni kedekutzz
eeemm meh tgk koleksi kalendar2 co aku..


hah.. ni semua adalah kalendar co aku yg aku masih simpan tau..


see ada 8 kalendar semua skali..
actually aku mula bertugas di co aku ni
pada 1 January 2002
esok 1 January 2010 genap la 9 thn aku berkhidmat disini
pelbagai suka duka...rintangan (lebih byk duka kot..) yg aku hadapi
dari as a trainee.. jd QC, pastu Exc
eemmm macam2 perkara yg aku pelajari tau...
apapun aku tetap bersyukur ngan rezeki yg ada ni..
(bukan tak mau tukar keja lain.. tapi belum ada rezeki ku di tmpt lain.. )
okies habis bab tu..
meh kita citer pasal azam thn baru plak
setiap tahun pastinya akan bertukar azam baru kan...
sana sini sibuk menceritakan azam tuk thn baru...
Azam aku ????
eemmm azam yg lepas2 pun ada belum terlaksana tau..
utk thn baru ni.. aku akan berazam melaksanakan azam2 thn lepas yg belum terlaksana..
azam aku tuk thn ni..


1- Nak duduk rumah sendri..

actually bab rumah ni..yg buat lambat adalah kerana tanah, kami kena dpt kan geran tanah dulu dari pakcik cik abg aku (sekarang ni dah arwah dah.. ) masa awal thn 2009 pakcik cik abg aku ni dah pun bersetuju utk buat pecah geran.. so kami pun dah buat pembayaran ngan pejabat tanah. Insyallah thn 2010 ni akan bermula projek rumah kami..


2- Nak settle kan Hutang2
Bab hutang ni.. actually still ada skit la hutang2 aku.. ngan ah bank (hutang keta lor)
hutang yg lain2 tu.. insyallah aku akan settlekan secepat mungkin..
memandangkan byk dah settle pada thn 2009.. (eemmm cam byk sgt la tu.. )


3- Nak kan kehidupan yg tenang dan bahagia
emmm bab ni actually bukan selama ni tak tenang.. tenang gak.. cuma aku nak supaya kebahgiaan dan ketenangan tu.. bertambah2 la.. s
harap semoga kedatangan 2010 ni akan bertambah2 kebahgiaan kami..


4- Nak menjadi Isteri dan ibu yg terbaik
eemm insyallah.. ni la impian semua perempuan yg dah bergelar isteri2 dan para ibu2 kan..
sapa yg tak nak menjadi terbaik kan..


5- Bercoti2 bersama keluarga...

eemm klu korang perasan.. aku jarang cerita pasal percutian2 kami kan..
eemm memang dah lama aku tak pergi bercuti2 bersama keluarga tau..
jd ingat thn 2010 ni klu ada rezeki lebih insyallah menjadi la planning percutian kami..

6- Nak tambah ahli keluarga..
Ahhaaksss.. ni memang kena rancang betul2... actually kan korang.. bukan kami tak nak menambah, cuma sekarang ni belum sesuai utk menambah.. sebabnya seboleh mungkin kami nak ada rumah dulu baru blh difikirkan pasal penambahan ahli..
ate sekarang ni pun aku duk menumpang ngan kakak ipar kan..
so agak terbatas la skit.. memandangkan situasi rumah yg tak berapa nak luas..
insyallah ada rezeki.. bertambah la ahli keluarga kami..




eemmm buat masa ni tu je la kot.. yg lain2 aku rasa cam dah tercapai kot dan aku rasa tak berapa penting sgt utk dipublishkan kat sini...
so apa azam thn baru korang.. ???
p/s: aahaaaksss.. ckp pasal thn baru ni kan..aku nak buat satu kejutan dan penguman ptg nanti..

23 ulasan:

Nurhayati berkata...

wah byk betul simpan calendar.. dari tahun 2003.. lama nye kat sana. yati kalau ikut dari 2003 tu dah 3 kali tukar keje.. alhamdulillah semua tu sbb better offer n pangkat.. tahun depan gigih nak cari peluang tempat lain plak.. harap2 ada peluang lebih besar lagi heheh

Happy New Year sis!

ezzati berkata...

hepi new year!! :) semoga new year ni lg baik..

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

selamat tinggal 2009...welcome 2010....semoga azam tahun baru nih terlaksana dengan jayanya...azam saya...ekekekkekek....terus berjaya...

ZIANA ♥ FARREL♥ FAREZKY berkata...

lama nye akak keje ddgn co tu ek??hehehhe...bab tambah family tu saya setuju..mirul pn dh besor pe...kekekek...

Ain berkata...

banyaknya azam rina...

moga semuanya terlaksana nanti...

happy new year rina...

zh-ena berkata...

semoga semua impian kak rina akan tercapai..Amin

Unknown berkata...

bagusnye kak rina still keep calende yang dolu2.. saya ni, dapat kalender baru, yg lama sy p masuk dlm tong sampah! hehehe..

k kak, selamat menunaikan azam baru ye.. happy holiday! happy new year too.

Tanpa Nama berkata...

Moga terlaksanalah semua azam2 kau!

HNY!

ziha berkata...

happy new year kak! wahh banyak nyer kalender..kasi satu!he

eezah berkata...

selamat tahun baru..semoga azam tahun baru akan tercapai..

i z z a berkata...

hepi new year..waa..byk azam..sy punya azam thn lps x tcapai pn.hehe

CuTeMiUt78 berkata...

~nurhayati~
eemmm memang saja simpan buat kenangan.. cam kita cari gak tmpt lain.. tapi tu la takde rezeki kat tmpt lain..

CuTeMiUt78 berkata...

~nurhayati~
eemmm memang saja simpan buat kenangan.. cam kita cari gak tmpt lain.. tapi tu la takde rezeki kat tmpt lain..

CuTeMiUt78 berkata...

~ezzati~
happy new year.. insyallah

CuTeMiUt78 berkata...

~alimaz~
aaahhaakkss.. insyallah

CuTeMiUt78 berkata...

~ziana~
memang lama.. aahaakkss.. tu nanti2 dulu

CuTeMiUt78 berkata...

~mama danish & sarah~
aaahaakss.. tu actually adalah azam thn lepas yg belum terlaksana sepenuhnya

CuTeMiUt78 berkata...

~zh-ena~
insyallah

CuTeMiUt78 berkata...

~chugie~
akak memang simpan saja buat kenangan.. insyallah

CuTeMiUt78 berkata...

~j@j@ bini the rock~
insyallah

CuTeMiUt78 berkata...

~ziha~
aaahhaakkss.. happy new year.. eemm tu kalendar thn2 lepas la dik

CuTeMiUt78 berkata...

~eezah~
slamat thn baru... insyallah

CuTeMiUt78 berkata...

~izza~
aaahhaaksss.. sama la ngan akak dik.. tu adalah azam thn lepas punya lepas tau...