N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

31 Okt 2009

Eemmmm ????

Salam Semua..

Hari ni minggu aku keja..
eemmm cam biasa la kan.. amat malas klu kena keja Sabtu ni..
Hari adalah hari terakhir dlm bulan October..
Hari ni gak adalah hari terakhir utk join contest dlm bulan October...
eemmmm lately ni.. blog aku asyik la n3 pasal contest je kan..
mesti ada yg boring je..
takde lain.. asyik2.. contest je.
eemmm.. semangat join contest je kan..
menangnya belum pasti..
takpe la at least aku cuba..
rezeki masing2 kan..
betul tak korang...
eemmmm pas ni nak rest dulu dari contest2 ni..
beri laluan pada citer2 yg still pending
kat draft tu...
walaupun bulan November nanti..
ada lagi contest yg bakal aku join..
kali ni aku dah siap2 kan awal2 lagi n3 draft contest utk November..
kali ni aku set kan.. dekat2 skit ngan tarikh tutup contest..
baru aku publishkan..
bukan apa.. takut karang org boring je nak baca blog aku..
yg tak habis2 ngan n3 pasal contest ni..
karang tak pasal2 ada plak yg kutuk..
"org masuk contest.. aku pun nak masuk gak.. tapi perasan je lebih.. menang nya tidak.."
emm agak ada ke yg kata camtu..??
dulik la kan.. janji aku puas nak join..
menang ke kalah.. aku punya suka la kan..

okies la korang..

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU BERSAMA ORG2 YG TERSAYANG...

p/s: eemmm planning cam nak blk JB mlm ni.. tgk la keadaan dan kul berapa cik abg aku blk keja.. klu tak.. duk lepak2 kat umah je la..



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ala kak,join je ape2 contest pn..dulik la org ckp ape..

p/s : kak nk adjust x blog??

Unknown berkata...

pedulikan ape org lain nak cakap sama akak! yg penting akak cool.hikhik akak ku ini sangat bersungguh2 ok! susah nak carik orang yg rajin menerima cabaran nie tau.. contest tu kire cabaran ler kak kan :)

zh-ena berkata...

ala kak rina..msk jea jgn dgr ckp org pun..pedulik la kan..kita yg rajin nak msk pedulik kan pd org yg asyik nak kutuk tapi malas nak join contest tu..

cha yok cha yok

ena pun keja gak hari sabtu..bosan jea

CuTeMiUt78 berkata...

~rohaiza~
memang betul dulik org kata... tapi kadang2 jd terasa gak la..

eemmm nak.. okies.. akak dah email detail tau

CuTeMiUt78 berkata...

~jivebumz~
hik..hik..hik..yelah dik.. thanks to support

CuTeMiUt78 berkata...

~zh-ena~
hik..hik..hik.. yelah dik.. thanks ya