N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

17 Okt 2009

Berita Kematian yg ke - 4

Salam Semua...

Emmm... hari ni adalah minggu aku keja..
so aku kena keja.. walaupun raya Deepavali.
Actually tmpt aku ni tak ambil public utk deepavali..
sebab takde pekerja India yg ada cuma budak2 nepal je la...
Tapi kan korang.. walau pun aku kena keja..
jap lagi aku nak blk dah..
Semalam kan aku ada story mory pasal arwah bapa offimate aku meninggal..
blk keja semalam aku terima lagi berita kematian..
kali ni pakcik cik abg aku plak..
kiranya adik arwah bapa mertua aku la..
tu je la yg tinggal.. pun dah meninggal dunia petang semalam
dlm kul 6.45 ptg..
pakcik cik abg aku ni.. duk bersebelahan ngan umah kami..
korang blh bayangkan tak... camnenya perasaan kami..
dlm masa 3 minggu.. merima berita 4 kematian berturut2..
eemmmm Jaja.. aku tau camne yg ko rasa...
jadi ni aku dtg office utk minta kebenaran coti..
tapi memandangkan coti dah nak habis.. makanya..
terpaksa la aku ambil coti ikut jam...
(jgn pelik aarr.. tmpt keja aku ni coti.. kira jam.. tak kira berapa hari tau.. )
jadi dlm jap lagi ni aku nak blk dah....
so selamat bersantai2 utk korang semua...
dan happy Deepavali bagi semua kaum India yg menyambutnya hari ni..




11 ulasan:

Mak Su berkata...

al-fatihah buatnya yang telah pergi

Tanpa Nama berkata...

Al-Fatihah...

sedih betol ye Na...
beturut2 haa...

Moga Pakcik ditempatkan di kalangan org2 yg beriman di 'sana'...

aminnn!!

Ahliahnizam berkata...

Hmm .. setiap yg bernafas pasti merasai mati. Doakan mereka yang telah pergi, semoga ditempatkan di kalangan org2 yg soleh .... Insya-Allah

Suzana Ikram berkata...

al-fatihah buat semua arwah.. semoga ditmptkn di kalangan org briman..amin.

la ye ker..?? x pernah plak dgr cuti ikut jam.. first time..

Wanie berkata...

Takziah la pada kelaurga diorang.MEmang sedihkan bila dengar pasal kematian.Takut pun ada..
*apa2 pun Happy Deepavali gak yer utk kita ari nih..hikhikhik

NzA berkata...

salam takziah...al-fatihah.

Tie HT berkata...

takziah dan Al-Fatihah

eya berkata...

Al-fatihah,semoga rohnye dicucuri rahmat.

Tanpa Nama berkata...

salam takziah..
al fatihah..

CuTeMiUt78 berkata...

~to all yg komen kat sini..~
terima kasih byk2 diatas ucapan2 takziah korang tu.. aku hargai sesangat...

Ain berkata...

al-fatihah buat semua yg telah pergi....

semoga roh mereka aman di sana....aminn