N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

15 Jul 2009

Tag : Alamak Gambo Candid !!

Salam Semua..


Hik..hik..hik.. aku tgh menggigih kan diri buat tag..
makanya n3 aku hari ni more to TAG okey..layan kan je..
Heh..heh..heh..heh..sementara tgh bersemangat ni..
Karang klu semangat yg hilang.. mau jd pekasam tag2 tu semua..
Okies tag kali aku terima dari member sedaerah aku neezareef
Mekacih sudi mengtag aku ni hah..
gigih2 aku cari gambo2 yg dikehendaki tau semata2 nak buat tag ni..

tag gambo candid

peraturan tag:
1. Upload 3 keping pic "candid yang wow!" anda.
wallaa.. skali ko nak 3 keping tu... eemm aku ni tak byk gambo candid2 yg wow.. tapi kira ni candid gak la ya..
2. Describe it.
3. Tag rakan-rakan yang lain. Ikut suka hati la berapa orang.

1st gambo candid aku

hah tu dia.. dah macam ala2 org cacat plak aku tgk..masa ni kat umah pengantin masa kat aku g Perak thn lepas.. masa tu, tgh duk layan Mirul main bunga manggar tu hah.
2nd gambo candid aku

eemmm... ni plak gambo masa layan Mirul main kuda merry go round kat Danga Bay tu hah.. cik abg aku panggil masa tu.. tu yg duk noleh kebelakang.. kira cam candid gak la..
3rd gambo candid aku

waallaaa.. ala2 macam apa ya..ngan Mirul mata steam tu.. heh..heh..heh.. klu tak silap aku la masa ni raya kot.. kat umah mak aku kat JB masa nak buka hamper tu hah.. pe yg menyebabkan aku muncung.. lupa plak..

okies.. selesai udah. Neeza, harap2 ko puas hati lor.. klu ko nak gelakkan pun gelak la.. takde halnya.. heh..heh..heh.. aku yg tgk pun duk tergelak sendri..

Okies masa tuk mengtag org lain plak..
Ada yg nak buat..eemmmm aku nak tag 3 org je kot

1- Zuraiwan
2- Mommy Mimil
3- Mama Ayin_fasha

hik..hik..hik.. dan pada yg nak buat.. sila buat k... :D




15 ulasan:

Precious berkata...

Opocot! Kandid!

Ieda Zakaria berkata...

ekekek..bygnya hutang tag..hehhe..take time to do yer dear...

ninie berkata...

apa yg dimuncungkan tu ye..

Neeza.Areef berkata...

hahaha..gambo yg 1st tu aku igt bkn gambo ko mula2

btw tq jwb tag

She berkata...

halamakkkss!
weols kena gak ke?
hehehe..
cam biase ek, UTANG dulu..

1st pic tu, nmpk uols gumoks plak ek? ekekek..

attyfir berkata...

syabas rina..berjaya buat tag nir.eehhehe

Yan berkata...

mesti ngah syok bercerita tu yg muncung2 tuh..

owh nila muncung yg diwarisi si mirul eh

CuTeMiUt78 berkata...

~precious~
heh..heh..heh.. candid jgn tak candid

CuTeMiUt78 berkata...

~mama ayin_fasha~
ha'ah.. berderet utangnya.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~ninie~
heh..heh..heh.. lupa dah.. sebab apa muncung tu.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~neezareef~
heh..heh..heh.. aku la tu.. gemukz kan nampak.. yg bebenornya baju tu kena tiup angin.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~mommy mimil~
heh..heh..heh.. hah tu la, yg bebenornya baju tu, kena tiup angin.. dah mengelembong jadinya. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~kty~
hik..hik..hik.. sekadar menyelesaikan hutang tag kty..

CuTeMiUt78 berkata...

~yan~
eemmm agak kot.. lupa dah pasal apa smpi duk muncung tu.. :D

Tanpa Nama berkata...

uihhh..slamat aku!!!hihihi...