N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

1 Jul 2009

Percubaan Siaran Langsung Dari Rumah

Salam Semua..

Testing..testing..nak tgk ok tak tenet aku ni.. eemmmm hip..hip..horey

Cartoons Myspace Comments


sskkkkeee.... tadi aku sempat la buat aduan kat TM net. Pasal wayar tipon aku yg putus tu.. sib baik blk tadi aku tgk dah sambung dah wayar tu.. klu tak mau aku kebabom itu TM.. :D alhamdulilah...

okies la korang... actually saja je ni.. aku nak layan Mirul ni hah.. dia sibuk suruh aku pasang CD ABC dia tu.. cam tu la, tak blh la aku on lappy klu dia belum tido.. dia nak konker je.. ish..ish.. so ok la korang.. selamat malam.. have a nice dream k..

Cartoons Myspace Comments

tido jgn lupa basuh kaki tau.. :D






8 ulasan:

attyfir berkata...

mmg happy kan rina bila line tenet dah okeh..kalo tak okeh.geram je rasanya

CuTeMiUt78 berkata...

~kty~
ha'ah betul tu kty.. ni ok la kan.. tak tau la sok2 camne plak.. :D

Ieda Zakaria berkata...

sehari semlm tenet ieda buat hal..lalu zassssss terus ku terjah TM..padehal weols la kontraktor TM kekekeke

Suziey Ahmad berkata...

ok ok berjaya..percubaan lulu..ekeke:D

CuTeMiUt78 berkata...

~mama ayin_fasha~
semalam tu testing disebabkan wayar tipon yg putus tu dah sambung dah.. tu yg duk check tenet ok ke tak.. heh..heh..heh

CuTeMiUt78 berkata...

~suziey~
wakakakaka... harus la percubaan kan.. :D

ct rahani berkata...

seb baik x lamakan kak.. cpt gak tnb wat kje.. hehehe..

CuTeMiUt78 berkata...

~ct rahani~
opppss pembetulan dik.. bukan tnb.. telekom.. yg putus wayar tipon.. hik..hik..hik..