N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

18 Sep 2009

Yea...yea.. dah nak raya!!!

Salam Semua

Slamat pagi Jumaat..
Hah ada sesapa yg masih berkerja cam aku ni..
aku esok baru start coti sampai la senin minggu depan baru naik keja tau..
kiranya coti2 raya aku seminggu tau.. sgt seronok..
dah diluluskan pun.. yeehhaaa.....
korang plak yg mana bekerja tu.. coti sampai bila..??
budak skolah hari ni dah coti kan.. seronok jadi budak skolah..
hhaaaiiiissshhh... nama je keja..
semangat keja tu.. dah tak de dah bebenornya...
hik..hik..hik..hik..
okies sebelum aku merepek meraban..
jom kita hayati doa utk hari ke 28 ; 29 dan seterusnya penutup doa utk hari ke -30 ramadhan


Doa Hari – 28
Yaa Allah! Penuhkanlah Hidupku Dengan Amalan-Amalan Sunnah, DanMuliakanlah Aku Dengan Terkabulnya Semua Permintaan. DekatkanlahPerantaraanku Kepada-Mu Diantara Semua Perantara, Wahai Yang TidakTersibukkan Oleh Permintaan Orang-Orang Yang Meminta.

Doa Hari – 29
Yaa Allah! Liputilah Aku Dengan Rahmat Dan Berikanlah KepadakuTaufiq Dan Penjagaan. Sucikanlah Hatiku Dan Noda-Noda Fitnah WahaiPengasih Terhadap Hamba- HambaNya Yang Mu'min.

Doa Hari – 30
Yaa Allah! Jadikanlah Puasa ku Disertai Dengan Syukur Dan PenerimaDi Atas Jalan Keridhoan-Mu Dan Keridhoan Rasul. Cabang-CabangnyaKokoh Dan Kuat Berkat Pokok-Pokoknya, Demi Kenabian Mohammad DanKeluarganya Yang Suci, Dan Segala Puji Bagi Allah Tuhan Sekalian
*********************************
sebelum aku terlupa kan.. ni nak publishkan lagi e-kad raya yg tertinggal dari lemari cutemiut..

e-kad raya dari kak Miela77 yg very cute

***********************

e-kad raya dari ninie corner... rupanya ninie di JB ya.. blh la dtg beraya kerumah ni.. hik..hik..hik..
okies tentang persiapan raya.. almost dah siap 80% gak la..
semua barang keperluan Mirul ngan cik abg aku dah aku siapkan..
dari bajunya.. kasut , sampingnya cuma songkok utk Mirul je kena cari lain..
yg thn lepas punya tak muat dah..
so kiranya tinggal nak packing dlm beg je la..
yyeeaaaahhhhaaaaa thn ni adalah turn beraya di rumah mak aku...
biasa la kan.. bila hidup berumah tangga ni perlu la ada tolak ansur kan..
betul tak korang2 yg dah berumah tangga tu..
kira cam aku ni walaupun dlm satu negeri tapi kira jauh gak la..
BP - JB perjalanan dlm 1 jam lebih gak tau..
tu kira aku bernasib baik la kan.. tak dpt org yg jauh2 tu..
hik..hik..hik..hik. (yg ni pun rasanya dah jauh kot.. )
memandangkan aku ni tak punya mertua kan..
makanya cik abg aku pun tak kisah sgt la nak beraya dirumah BP..
so cam thn lepas raya kedua baru aku blk JB..
thn ni esok ptg kami dah bertolak blk ke JB dan beraya bersama2 ngan family aku plak..
hinggalah raya kedua... pastu turn aku blk BP plak..
so pada sesapa blogger JB yg rasa nak dtg beraya dan bergather2 ngan cutemiut.. sila calling2 aku k..
opppsss.. takde phone aku ke...
eemmmm perlu aku beri disini..???
sapa yg nak dtg blh contact aku di 012- GICH 0 HD
hah sapa pandai tukarkan huruf2 ni ke angka.. dpt la no aku tu.. 0 tu adalah no kosong ok..
(clue.. huruf2 ni adalah susunan abjad a.b.c mengikut kiraan 1.2.3)

okies... sambung buat keja dulu nak kena settlekan hari ni gak.. sebab esok aku dah cuti.. la..la..la..la.. !! :D


eh.. dah nak raya.. cukup duit tak..

3 ulasan:

Unknown berkata...

Salam lebaran..sama la nasib kita..orang da start cuti, kita keje lagi..huhuhu..k.iela cuti sampai ahad depan, isnin masuk keje then selasa cuti balik sampai khamis..mak nak jalani coronory bypass kat IJN..x de org jaga anak..so sambung cuti raya lagi la..hahahaha

Tanpa Nama berkata...

samala kita kt opis lagi ni...xsaba nk blk kampung malam ni

aNIe berkata...

Salam Aidil Fitri buat CuteMiut ...Maaf zahir bathin...

Balik mana raya ni...?