N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

14 Sep 2009

Citer Hari Jumaat.. !!

Salam semua...


Slamat pagi Senin... :D
Ceria2 tak hari ni. eemmm aku hari ni cam teruja nak g keja tau..
sebab apa.. sebabnya.. byk benda yg aku nak buat utk hari nni..
dan juga byk perkara yg aku nak story mory kat sini..
kat umah aku tenet mengong.. makanya cam tak syok nak story mory sesangat..
sebelum aku meneruskan story mory aku tu..
jom hayati doa ramadhan utk hari ke 22 ; 23 dan 24


Doa Hari – 22
Yaa Allah! Bukakanlah Bagiku Pintu-Pintu Karunia-Mu, Turunkan Untukku Berkah-Berkah Mu. Berilah Kemampuan Untuk ku Kepada Penyebab-Penyebab Keridhoan-Mu, Dan Tempatkanlah Aku Di Dalam Sorga-Mu YangLuas, Wahai Penjawab Doa Orang-Orang Yang Dalam Kesempitan.


Doa Hari – 23
Yaa Allah! Sucikanlah Aku Dari Dosa-Dosa, Dan Bersihkanlah DirikuDari Segala Aib. Tanamkanlah Ketaqwaan Di Dalam Hatiku, WahaiPenghapus Kesalahan Orang-Orang Yang Berdosa.




Doa Hari – 24
Yaa Allah! Aku Memohon Kepada-Mu Hal-Hal Yang Mendatangkan Keridhoan-Mu, Dan Aku Berlindung Dengan- Mu Dan Hal-Hal Yang MendatangkanKemarahan-Mu, Dan Aku Memohon Kepada-Mu Kemampuan Untuk Mentaati-MuSerta Menghindari Kemaksiatan Terhadap-Mu, Wahai Pemberi ParaPeminta.

*****************************

okies aku mulakan ngan story mory hari Jumaat dulu la ya..
eemmm n3 yg kat Jb tu.. ada yg aku dah publishkan pun..
so kali ni kita return back tu hari Jumaat plak..
blh gitu.. hah..hah..hah.. jgn fening tau..
skkkee aku la nak story hari bila kan..
eemm hari Jumaat lepas adalah hari yg amat membzios...gila gaban..
dan utk pengetahuan korang.. aku tak de kat tmpt aku pun hari Jumaat tu..
dan semua n3 berkenaan hari Jumaat adalah auto publish yg mana aku dah set kan awal2 pagi lagi tau...
aku rasa cam tak cukup kaki tangan aku ni ha..
sebabnya.. aku kena mengemas bilik library yg gila berabok weeii..
disebabkan HQ Nike nak dtg hari Senin, (hari ni la.. ) makanya diwajibkan utk mengemas semua tmpt yg terlibat.. termasuk la bilik library tu..
jom layan gambo...

okies... ini adalah tmpt2 yg terlibat utk sesi lawatan HQ Nike yg aku kena handle..

okies ni adalah bilik conference pertama.. dimana, klu ada meeting kecik2 tu.. kat sini la tmpt bermeeting2 an.. (eemmm ada ke bahasa meetingan erk.. belasah je la..)dan bilik sebelah tu.. adalah bilik bersantai..a.k.a mini playground..(bukan playground tmpt anak2 kita tu bermain ya.. tapi ni bilik berehat.) nak tido ke.. nak tgk tv ke.. semua kelengkapan ada.. (tapi bukan utk para staff ya.. hanya tuk big bos sajok.. )


dan ini adalah bilik conference utama... dimana kat sini la nnti tmpt diaorg duk berkumpul klu ada meeting beso2...

dan ini la 'Fabric Library' dimana aku kena kemas tu...

entrance tuk ke fabric library tu...

see.... ni la segala hanger yg aku kena kemas kan.. memang byk gilos.. ni sebahagian je tau..

dan ni plak.. adalah sebahagian rak yg telah siap dikemas ngan mengikut item2 yg diperlukan

dan akhirnya... siap sepemuhnya... disebabkan hari Sabtu.. minggu aku coti.. makanya aku gigih kan gak utk menyiapkan sesi mengemas ni hari Jumaat tu..

hah tu la story mory aku tuk hari Jumaat.. kita sambung next episode plak k.. :D



raya dah dekat.. duit raya cukup tak..

6 ulasan:

umminabilah berkata...

cayalah kak..akhirnye siap jgak mgemas ye..bru leh senang ati bcuti...ye x?

Unknown berkata...

mak aii bile tgk yg kt ats meja tu mmg gler banyak...ape komen hq atas keje tgn akak tu?=D

CuTeMiUt78 berkata...

~umi nabilah~
yup.. baru puas hati.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~delour~
hik..hik..hik.. memang gile banyak.. eemmm setakat ni no komen..

eya berkata...

kije opis bikin fabric ke? beso nmpk opis ni

Tanpa Nama berkata...

msti letih sesgt ni kalu duk ngemas gini..