N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

11 Sep 2009

Salam Jumaat & 1st Kad Raya

Salam Semua...


Slamat pagi Jumaat... dan selamat berpuasa utk hari ke -21
wah.. tinggal beberapa hari je kan kita akan sambut hari raya plak..
makanya utk mlm 10 terakhir ramadhan ni ... perbanyakkan lagi amal ibadat kita kan..
okies cam biasa la.. pagi2 ni.. jom kita hayati doa harian ramadhan utk hari ke -21



Doa Hari – 21
Yaa Allah! Berilah Aku Petunjuk Menuju Kepada Keridhoan- Mu. DanJanganlah Engkau Bed Jalan Kepada Setan Untuk Menguasaiku.Jadikanlah Sorga Bagiku Sebagai Tempat Tinggal Dan Peristirahatan,Wahai Pemenuh Keperluan Orang- Orang Yang Meminta

*************************

okies...sepatutnya story mory ni adalah utk hari Rabu lepas..
tapi disebabkan kebizian atau lebih pada kelupaan pasal draft ni..
makanya hari ni baru sempat aku publishkan...
actually kan hari Selasa lepas aku ada terima 1st kad raya..
sgt skkee ok... sampaikan cik abg aku kata..
"hah tu peminat dah mula hantar kad raya dah..
pas ni penuh la kad raya kat umah ni ngan peminat ayang.."
hik..hik..hik..hik.. maksud peminat tu.. kawan2 blogger la...
dan 1st kad raya yg aku terima ni pun dari kalangan blogger gak..
jom tgk dari sapa..

hah tu dia.. alamat aku.. ada sesapa yg nak hantar kad raya.. atau dtg beraya..

kad kaler kream hijau gitu...

salam perkenalan jua utk mu..

hah nampak tak dari sapa... tu dia.. ms. lilies a.k.a mimi
thanks mimi.. kad raya mu dah sampai dah..
nantikan kad raya dari kita plak k...



p/s: saja buat saspen utk para pemenang kan.. keputusan dah ada dah.. :D




jom la kita tambah duit raya.. pulangan pastinya berganda2 tau..




2 ulasan:

Unknown berkata...

suspen je akak ni..

hehe

Tanpa Nama berkata...

hahaha..
kalah artis yg ad pminat bribu2 tu..

suspen2..nih..