N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

15 Sep 2009

E-kad Raya dari Blogger

Salam Semua..

Selain dari kad raya manual.. aku ada gak received dan kumpulkan kad raya elektronik
kira kad raya alam maya.. lebih canggih dan ekspress kan..
Okies... sekarang ni nak publishkan e-kad yg aku terima dan aku ambil dari kalangan blogger
byk tu... aku publishkan mana yg dah aku ambil dan savekan kat draft ni k..


e-kad raya dari reen very the merah gitu.. :D


*****************************
e-kad raya mama tisya... yg so sweet


*****************************************
e-kad dari MamaDanish78.. yg very simple but nice

***********************************

e-kad dari mummy dasy serba ijao gitu..

*******************************

e-kad dari kty.. yg very unik


*************************************

e-kad dari mawar_berduri.. yg very simple gak.. tapi nice


berserta duit US Dollar juga kira duit raya dari Mawar_berduri.. mekacih dik.. byk ni.


**********************************

e-kad dari blogger sedaerah aku.. izan.. yg very cantik pemandangan


****************************

e-kad dari ira82 yg juga very kreatif dan nice


*************************



e-kad dari nana a.k.a honeysour yg very blues clues.. i like....


********************************


e-kad dari Eyya... yg over kreatif.. actually eyya ada buat byk e-kad raya tau.. semua cantik2.. tapi aku ambil satu je.. karang kata tamak plak :D


*******************************



e-kad dari alimaz yg super kreatif gak...

***************************




3 e-kad terakhir ni adalah dari Rohaiza... cantik2 kan..

eemmmm tu je la setakat ni yg sempat aku publishkan.. klu ada mana2 yg tertinggal sila info aku k.. insyallah akan ku kutip dan gantungkan kat sini..

terima kasih pada semua yg sudi beri e-kad ni.. semuanya cantik2 belaka.. :D

3 ulasan:

eya berkata...

woo manyaknye...mekaceh publish gak kad kite.

Tanpa Nama berkata...

meriah umah akak nih..penuh kad raya..tq sudi amik yg kita bg..

umminabilah berkata...

akak, kita pun ade bg e-kad dkat akak...jguk lh blog kte ye..