N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

5 Jun 2009

Yeaa.. Coti2..!!

Salam Semua..
Wwuuuaaarrrgghhhh.. (uish cam buruk plak bunyi nya..) heh..heh...heh.. hari ni agak membizi.. nak settle kan semua keja2 yg pending sebelum aku bercoti2 panjang.. (eemmmm tak la panjang mana pun.. ) :D . Actually sok adalah minggu aku bercoti2 dan juga bersempena coti umum kerana besok kan Birthday Agong kita.. selamat ulang tahun untuk Tuanku.. semoga di panjangkan lagi usia... ceh..ceh..cam ler Agong baca blog aku ni kan.. :D. Ok la untuk makluman korang.. aku akan bemula coti esok hingga la hari Selasa... uish.. ada tambah 2 hari extra plak coti ya.. :D eemmm yg bebenornya hujung minggu ni aku n family akan ke Kelantan.. utk mengiringi kakak2 ipar serta abg2 ipar menghantar rombongan pertunangan anak sedara cik abg aku.. (uish.. panjang la plak.. explain nya ya..) emmm... kami akan bertolak dari sini pas Isya dan insyallah klu tak de apa aral.. sampai la kami ke Pasir Puteh, Kelantan pada pagi Isnin.. majlis pertunangan akan berlangsung pada Isnin petang... (ada sesapa blogger Kelantan nak jumpa ke.. ish..ish.. perasan glamer jap..) sebab tu la aku akan bercoti2 smpi Selasa.. Rabu baru aku naik keja lorr.. :D. So just want to say..

Days - Weekend Myspace Comments

dan kepada yg bercoti2 M'sia tu.. selamat bercoti2..maklum la kan coti sekolah ni.. makanya ramai la yg plan nak bawa anak dan keluarga bercoti2... aku ucapkan semoga perjalanan korang berjalan lancar seperti yg dirancang dan semoga selamat pergi dan kembali bertugas seperti biasa.. (klu aku rajin dan tenet tk bengong.. esok aku hapdet lagi lorr.. )


9 ulasan:

nenekrock berkata...

selamat bercotiiiiiii =D

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

selamat becuti2 m'sia...best la...dpt jln2 ...tlg jln2 utk kite yew...kekeke

ct rahani berkata...

selamat bercuti kak.. tc k.. nti bwk balik ole2 dr kelantan.. hehehe...

Gieyana berkata...

Wei..selamat bcotiii...mesti winduu kat hang nie...

Luth Textile berkata...

selamat cuti kak!


Latest Posting : Jom Download Photoshop Percuma di blog Luth

watie wyyn berkata...

hmanggaii kelantan..jauh tu!kebas la montot uols!Hiks..

musim2 cuti ni byk kete..berhati2 yerk!semoga selamat g and selamat blk!

pestt bday yaeesh mmg confirm cuti umum!ahaks

Ieda Zakaria berkata...

selamat bercutiiiiiiiii...yahoooooooo..best2 jalan2 nie..

Suziey Ahmad berkata...

selamat bercoti:p

Yan berkata...

owhh p kelantan yerk... selamat pegi n balik ye kakakku