N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

13 Jun 2009

Wah.. Jumpa Blogger la Plak!!

Salam Semua..

Ok sambung lagi story mory coti2 aku tu.. hua..hua..hua.. mesti korang duk tanya bila la nak habis kan citer ni... takpe, aku buat short cut story mory je la ya.. kali ni story mory dah smpi kat umah sanggah la plak.. masa aku dah smpi je kat Pasir Puteh tu.. aku terus msg kat blogger ni..mengatakan aku dah pun menjejakkan kaki kat Pasir Puteh ni.. sebelum tu memang aku dah info dia aku akan ke Pasir Puteh ni dan kebetulan dia pun bekerja kat kawasan tu so rasa cam excited la klu dpt jumpa kan tapi memandangkan masa tu waktu berkerja..jadi tak kisah la kan klu tak jumpa pun. Dlm pada aku tgh berehat sambil nak tunggu majlis bertunang tu, dia ni msg dan siap call tanya kat ne.. perrghh cam tak sangka plak dia bersungguh2 nak jumpa kan.. pastu aku plak tak tahu nak terangkan kat dia arah ketempat aku duduk tu.. sib baik ada tuan rumah yg kami tumpang tu makanya tuan rumah tu yg explainkan. Sib baik la dia tau kat mana arah yg nak dituju. Makanya berjumpa la kami.. korang nak tau aku jumpa sapa....
ni dia...

Blogger dari Kelantan... sapa lagi klu bukan KV (heh..heh..heh.. nampak nor muka aku tu kepenatan kan.. ) actually kan korang.. ni je la satu2nya gambo aku n KV kat kamera aku tu tau.. sib baik KV pun ada gak ambil gambo kitaorg dan dia dah pun publishkan kat blog dia, (aku je yg lambat mempublishkan)

see.. seronok sgt dpt jumpa kan.. smpi terpejam2 mata tu..

hah.. KV pun sama smpi duk terpejam2 mata kan KV..


wakakakaka... muka ibu n Mirul yg tgh tunggu giliran nak mandi.. (belum mandi tau.. masa ni.. so panas ok..)

wakakakaka... pandai ko ya KV.. ambil gambo candid aku ni.. dah la muka berkilat2 gitu.. atenya dia siap kata aku ramping... siap ambil gambo lagi tu..

hah..hah..hah.. gambo budak bulat ni harus la ada kan...

dan juga gambo somi KV n Cik abg aku lor..

thanks to KV sebab beri kebenaran utk aku cilok all gambo2 ni.. KV ni seorang yg peramah gak la.. walaupun baru je kami jumpa, tapi cam dah lama jumpa gitu.. seronok tau borak2 ngan KV. Tapi disebabkan masa tak mengizinkan kami borak2 lama2.. sebab KV kan kerja. Walau camne pun terima kasih sesangat pada KV n Somi sebab sudi datang jumpa kami.. terharu gak la rasanya kan.. dan terima kasih gak.. sebab sudi dan bersusah payah untuk berjumpa cutemiut.. Semoga ikatan persahabatan kita berkekal hendak nya dan selalu la keep in touch ok.. oppss lupa, terima kasih gak ngan segala jajan2 yg KV beri tu.. byk tu. Thank you so much.. :D

So korang dah tau kan aku jumpa sapakan..tu la member blogger tegar aku..okies pas ni nak story mory pasal majlis la plak.. ada yg boring..?? dulik.. layankan je.. :D




11 ulasan:

Ieda Zakaria berkata...

bestkan dpt jumpa blogger nie..nak2 lak first time...

CuTeMiUt78 berkata...

~ieda~

hah tu la pasal..excited terlebih2 tu.. :D

U-jin berkata...

haha...mcm dah kenal lama jer gaya nye...seronok gak..

Yan berkata...

sompek laei berjumpaan..

Nurhayati berkata...

lama giler rasanye tak tgk pic Mirul.. besar dah dia.. aduhai pengsan tgk nak dukung Mirul tu.. kalau Yati mau patah pinggang dah.. ;)

CuTeMiUt78 berkata...

~u-jin~
ha'ah.. tu la, padahal baru first time jumpa..

CuTeMiUt78 berkata...

~yan~
sompek ajo.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~nurhayati~
memang pun.. tapi nak buat camne.. dah anak kan..

Tanpa Nama berkata...

ni kira smbil mnyelam minum air la ni...bestnya...nymbil2..leh jmpa kwn2 ek...

CuTeMiUt78 berkata...

~reen~
heh..heh...heh.. lebih kurang gitu la

watie wyyn berkata...

pergghhh memmang tegar sunguh!smpai kelantan pun ada member blogger..jeles..weols takde lagi kot!