N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

4 Jun 2009

My Purse..!!

Salam Semua...


Ni nak selesaikan satu hutang tag... yg memang dah lama duk terperuk kat draft tu.. sib baik aku check draft tadi.. sekali tgk ada satu yg belum dipublishkan.. so kali ni jom layankan tag pasal purse/ dompet plak... aku terima tag ni dari nurhayati a.k.a mummy zara sorry ya yati kita lambat buat tag ni... n terima kasih sebab senaraikan nama kita utk tag kali ni.. ok ni rules dia...
A. Snap the picture of both inner and outer of your purse
B. Introduce your purse brand, price & where you buy.
Brand: PradaPrice: Can't rememberWhere: Singapore
C. Take out whatever its inside your purse.
hah... tu dia...
a- tu purse aku.. jenama..?? eemmmm aku ni bukan penggemar barangan branded sgt.. asal cantik dan sesuai ngan mata aku, tu kira dah ok la ya.. so jenama purse aku tu.. RORINE je.. tu pun purse masa hantaran kawin dulu.. la ni dah 3 thn usianya.. tapi still tahan...
b- ok actually purse ni ada ruang utk RM, syiling, kad, and off course la tmpt letak gambo kan.. tapi aku just tunjukkan tmpt kad tu je la ya.. aisseeehhh... malu aarr... klu nak tgk semua..
c- ok tu segala isi kat dlm purse aku tu.. actually tu separuh je.. malas nak keluar kan semua... klu ikut gambo... hah tu segala kad2 aku..
- Kad pengenalan Mirul
- Kad pengenalan aku
- Kad Bank..(ish.. ada plak terselit kad bank kat situ.. kad bank lain.. tak yah la ya..karang kata aku menunjuk plak.. byk kad bank.. tapi duit nan ado.. :D )
- Kad ahli CNI.. (jgn tak caya.. aku ahli je, tak promote utk jualan pun hik..hikk..)
- Kad Avon (just beli benda yg minat je pun..)
- Kad Smile (eeemmm sebab stesen minyak berdekatan adalah Esso/Mobil dan bila isi.. dpt point.. yg blh tukar ke minyak gitu..)
- Dan cash money masa aku snap gambo ni.. (aku pun dah tak ingat bila ntah..) tapi tu je la duit yg aku bawa.. tak blh bawa byk2.. bahaya.. sebab byk kes kecurian..
- Actually ada lagi.. kad nikah dan lesen memandu.. tapi mana ntah hilang gambo2 tu..
ok so tu je la... harap yati berpuas hati la ngan segala hidangan jawapan aku tu ya.. (heh..heh..heh.. dah mcam nak hidang makan je plak..) terima kasih sekali lagi.. sebab tag kita.. so langsai sudah hutang aku.. emmmm ada sesapa nak buat tag ni... disebabkan aku kemalasan nak senaraikan utk yg kena buat tag ni.. makanya.. pada sesapa yg rasa belum buat.. dipersilakan buat la ya... tiada paksaaan... :D



22 ulasan:

Dee berkata...

beg rorine tu ada gak yg cantik2kan..

Neeza.Areef berkata...

rorine tu yg dutanye rozita che wan kan..ke aku salah..hihi

tahan lg hantaran kawen ko..wallet hantaran aku dah lunyai..masuk kotak blk smula

CuTeMiUt78 berkata...

~dee~
ha'ah.. ada gak yg nice n harga berpatutan gak...

CuTeMiUt78 berkata...

~neezareef~
ha'ah rozita tu la.. eemmmm tu pun ada gak cam dah terkoyak skit.. heh..heh..heh.. sebab aku ni klu g mana2.. mls nak bawa purse.. just duk dlm hb je la.. bawa ic ngan duit masuk kocek je.. :D

Nurhayati berkata...

wah 3 tahun dah purse yer.. elok dan cantik lagi.. pandai betul jaga.. uit.. branded ke tak branded tak penting.. yang penting $$ dlm tu..hhihihi

maceh yer sudi wat tag.. ;)

Gieyana berkata...

Wei..duit ko ader RM42 jer ka? bleh belanja aku tue....tahan kan ko nyer wallet tue..x per x branded pon ok what janji bleh guna...

CuTeMiUt78 berkata...

~nurhayati~
heh..heh..heh.. actually tak la berpa guna.. tu yg elok lagi tu.. heh..heh..heh. $$$ ya.. tak byk.. slalu g keja pun bawa duit ngam2 je.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~gieyana~
wakakaka... tu duit masa aku snap gambo ni.. aku pun lupa dah bila.. sekarang ni dlm purse aku tu.. hanya ada 10 henggit je.. eemmm... aku jarang guna kan.. eemmmm tu la..

Tanpa Nama berkata...

3 thn?? pandau rina jaga. has ms zaman study dulu aktif sgt jual avon. sampai ada adik junior panggil kak Avon..hahahahhaa. skrg x tau nk mn ada avon..mcm x de je area rmh has ni.. Avon my 1st cosmetic product lps spm dulu2..kenangan tu

kuIna berkata...

tu kira beg doremon gak no...

De' Sal berkata...

Tahan jugak purse tu ya,banyak duit....velanjee akak boleh....

CuTeMiUt78 berkata...

~honeylanz~
oh ya ke.. kira dulu ni jd duta avon la ya..

CuTeMiUt78 berkata...

~kuina ladyinred~
lebih kurang la.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~de'sal~
ho..ho..ho.. kak, gambo duit tu.. ntah bila pun tak ingat dah.. la ni ada la dlm 10 hennget.. :D

attyfir berkata...

cantek beg rina..tu byk duit..banje kty piza ye..hehehe

CuTeMiUt78 berkata...

~kty~
yg biasa2 je kak... heh..heh..heh.. tu gambo duit ntah bila kita lupa.. sekarang ni duit tinggal 10 hennget je kak.. lain kita belanja pizza siap delivery dpn ofc akak lagi.. ok..

Ieda Zakaria berkata...

bagusnya rina jaga wallet tu..dah 3 tahun kan???itu tandanya wallet tu berkualiti la & tuannya pandai jaga...ieda nya emmm...setahun sekali per...heheheh

watie wyyn berkata...

fuyooo da 3 thn ek..tahan nye..weols pakai purse harus tiap2 tahun nak berganti gitew..getiks jek.hiks

CuTeMiUt78 berkata...

~ieda~
heh..heh..heh.. ya kot.. memang ada kualiti skit.. dan kita pun jarang2 je guna.. duk je kat dlm hb tu.. slalu klu kemana2.. kita lebih selesa kocek kat seluar je.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy yaeesh~
eemmm masih blh pakai.. selagi tu la kita pakai.. :D

ct rahani berkata...

sy lak x suker purse beso2.. suker yg kecik2 jer.. sng nk bawak.. hehehe..

Tanpa Nama berkata...

wah...kantoi!!!...he..
bagus gak kn ad kd mobil tu...hubby pn ad...leh dpt point..ckup masa dpt tukar mnyk& brng2 len...puas ati la...