N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

17 Jun 2009

Fun Foto !!

Salam Semua..
Aaadddooooii la.. sekarang ni kan.. aku tak berapa ada mood nak hapdet tau.. sebab apa tau korang, sebab kamera aku sekarang ni tgh bermasalah la.. napa ntah.. time kita snap gambo kan, gambonya jd cam ada garisan2 tu ha.. pastu gambonya mesti ala2 cam kabur gitu.. rosak kot dah kamera aku tu.. tensen betul. Kebetulan plak hp pun kameranya ala2 mengong gak.. ish.tak best la kan.. ate blogger tegar.. (ish tegar ke aku ni..belasah je la..!!) ok la tadi ni masa tgh free skit, aku ada la masuk kat blog member ni.. skali kan, ada web yg blh ubah2 gambo tu la.. cam seronok je aku tgk.. (rasanya ramai yg dah tahu kan web ni.. aku je yg ketinggalan kot..) so nak hilangkan tensen ni, aku cuba la buat beberapa gambo Mirul.. so ni la hasilnya..
aku skkee tgk gambo ni.. sweet je..

lorrr.. smpi terkezut org tu tgk Mirul kat dinding tu..


cam lain pesen je aku tgk gambo anak aku nun kat atas tu..
walllaaa...dah duk kat tepi jalan la plak.. dah ala2 cam banner bonzer..

lor... dah cam nak kempen je kan..

hah.. nipun aku skeee... ala2 model kat supermarket.. peraga baju upin & ipin..(agak korang kan blh tak gambo ni aku post kat supermommy dari momblogger unite yg anjurkan contest baby in red tu.. )

ni dah cam..rappers jalanan je..

hah ni plak.. cam apa ya.. model iklan baju pun blh.. iklan model sunglass kot... :D

ok klu korang nak try jom klik sini

p/s: layankan je kesengalan aku hari ni.. aku tgh weng..weng.. weng.. :D







































































































23 ulasan:

Ummi Eisya&Amani berkata...

manipulate... jgn x manipulate photo tu.....haha..... kamera punya lense ke rosak? kalau dah rosak kekadang nak repair kos sama dgn beli baru... huhu....

atie berkata...

Wah!!kemain mirul udah jadi model la pulak,di mana2 ada gambar dia rina....glamour tul...suka kan, Akak pun dah tahu web nih.

Ida Naziri berkata...

syiokk n kelakar bila tgk gambar sendiri kat merata tmpt

aku pun penah buat camni hehehe

mslvoe berkata...

sha pun ktinggalan zaman ;-X.. thanks rina for sharing.

She berkata...

jadik model la pulok budak molat nih...
tomei jee..
heheh..

nk try gak ler..
nmpk cam menarik je application tuh..

Yan berkata...

kite suke gambo yg fes sekalik..


kak.. klu jadik 5hb pas zuhur.. klu akak ade kelapangan.. jemputla ke umah ekk..

klu tak free.. bitaula time bile free.. kot yan buleh adjust..

Nurhayati berkata...

1st pic tu mmg cantik.. suka jua..

Neeza.Areef berkata...

mmg syok main2 gambo kt situ

Tanpa Nama berkata...

wah..tomei&tembum nye..heheh..
geget sedap nih

Dee berkata...

jauhnyer letak komen..ingatkan xde td..cute2..dee lum try lg..nti2 nk gak try..hihihi..

watie wyyn berkata...

lawaklar rappers jalanan tu..kat india ek?hiks

CuTeMiUt78 berkata...

~mrs adz~
ha'ah.. memang pun.. mau dkt 200 gak klu nak repair.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~atie~
heh..heh..heh.. blh jd model of the year tak kak..

CuTeMiUt78 berkata...

~Idashah~
ha'ah kan.,..cam glamer jap.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~mrs lvoe~
heh..heh..heh.. sama2

CuTeMiUt78 berkata...

~mommy mimil~
ha'ah..best gak la.. cam2 rupa blh buat.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~yan~
sama la, akak pun skee... eemmmm sorry la yan, 5hb tu.. tak dan la nak g.. ada hal..

CuTeMiUt78 berkata...

~nurhayati~
heh..heh..heh..heh..

CuTeMiUt78 berkata...

~neezareef~
ha'ah.. best kan

CuTeMiUt78 berkata...

~nana~
hua..hua..hua.. geget jgn tak geget

CuTeMiUt78 berkata...

~dee~
napa ntah.. bila publishkan.. tgk komennya jauh nun kebawah..

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy yaeesh~
ha'ah kot..

Eta LaZiM berkata...

budak BUYAT ni mmg CUTE!!! Geramm ngan senyuman dia tu....