N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

18 Jun 2009

Award Lagi...!!

Salam Semua...

Hari ni nak publishkan lagi 2 award yg tertinggal semalam.. (yg bebenornya kelupaan ok) so jom tgk award2 utk hari ni..

1st Award

award khas.. award wangi dari niza.. sebab aku vote dia utk contest seiras wajah. Dan dia menang contest tu.... heh..heh..heh...tak sia2 vote ko kan Niza, dpt gak award wangi ni.. mekacih ya.. dan tahniah.
***************************************

2nd Award

dari Zura. Actually kan ada 2 3 award dari Zura ni.. tapi disebabkan yg 2 tu aku dah pernah terima.. makanya aku ambil satu je dari Zura utk publishkan kat sini.. sorry ya Zura, ni kita ambil yg belum ada.. cantik award ni.. sskkkeeee tgk.. Terima kasih byk2 sebab sudi paskan award cantik ni..

ok.. tu je la.. ni klu betul2 la award ni di alam nyata, aku rasa dah penuh almari kot.. sib baik la kat alam maya je kan.. tapi klu dikira2 dah byk gak la award aku tu.. mau dekat 50 lebih award dah aku terima.. :D bangga ke..?? eeemmmm, cam aku ni baru lagi dlm dunia blogging ni mungkin gak bangga kot.. tapi mana yg lebih senior dari aku dlm dunia blogging for sure lebih byk award2 yg telah diterima kan.. so enjoy.. !! Thanks korang.. !! :D

p/s: sedih aarrr kamera aku masih rosak... semalam dah tanya kat kedai, ribbonnya rosak aarr klu nak betul kan.. mau dekat 200 gak.. huh..huh..huh.. baik beli baru kan.. :(


15 ulasan:

Ieda Zakaria berkata...

wah..wah...kat sini pulak bau wangi nih...

Tanpa Nama berkata...

mmg x best kan if camera rosak..susua nk posing2 gitu..mahal nye nk repair..

Mak Su berkata...

apa kabar? moga moga sihat dan ceria sentiasa :)

kuIna berkata...

byknya award...

seronok, seronok

kasi gantung banyak2...

tanda ingatan, tanda persahabatan...

Tukang cerita berkata...

Salam kak...
akak ni glamer erk....
byk dpt awards...
:)

Yan berkata...

hahah klu pasal award ni..
kite kadang amik2 gak.. tp by the time nak publishkan.. pastu lupe.. eh sape kasi eh.. hahaha

watie wyyn berkata...

fuyoooo lama giler tak dtg sini..
weols pun dpt award gak dr niza..woohoo

CuTeMiUt78 berkata...

~mama ayin~
hua..hua...hua.. wangi kan.. semerbak baunya.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~honeylanz~
ha'ah.. sejak jd blogger ni.. takde kamera cam tak best la kan..

CuTeMiUt78 berkata...

~mak su~
alhamdulilah.. maksu.. sihat semuanya.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~kuina ladyinred~
ha'ah.. betul tu..

CuTeMiUt78 berkata...

~tukang cerita~
heh..heh..heh.. biasa2 je.. tak glamer mana pun

CuTeMiUt78 berkata...

~yan~
sebab tu la setiap award yg akak ambil kan, akak renamekan nama sapa... jd tak lupa. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~mummyyaessh~
ha'ah.. memang pun..

NizA berkata...

thanks kak sudi ambik perfume nih!!!thanks gak vote tuk sy!!!