N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

11 Jun 2009

Aktiviti Coti2 Aku..

Salam Semua..
Wah.. baru ni berkesempatan aku nak hapdet kan story mory coti2 aku tu.. maklum la.. aku baru je masuk ofc semalam kan.. tu yg membizi tak hingat punya.. semua nak urgent, nak kena settle kan gak sebelum end of this week.. n3 pasal contest2 tu pun.. aku auto publish je.. eemmm tu baru aku tak keja 2 hari.. dah menimbun cam bukit kat meja aku.. belum aku coti 2 bulan.. langsung tak nampak meja.. silap2 ngan aku2 skali tak nampak.. he..he..heh..he.. ok ni aku nak mulakan story mory coti2 aku tu ya.. eemmmm agak panjang kot.. harap korang jgn smpi muntah plak baca story mory aku tu.. (eh...ada ke yg nak baca smpi termuntah tu ya..)
ok.. aku mulakan ngan hari Sabtu.. eemm Sabtu, aku n family memenuhi undangan jemputan.. kan aku ada beritahu minggu lepas + minggu sebelumnya je.. aku ada 7 undangan..3 pada minggu sebelumnya.. dan 4 lagi adalah pada minggu lepas ni la.. tapi aku hanya g 1 jemputan je.. lagi 2 jemputan.. cik abg aku + abg ipar aku je yg g.. aku dah tak larat nak g.. sbab kepanasan satu hal.. ngan Mirul yg over lasak lagi.. tak larat dah.. pastu.. malam minggu tu plak.. aku + kakak ipar aku.. memenuhi undangan ke majlis Khatam Al-quran kat kg sebelah kami.. yg mana tuan rumah adalah sepupu kepada kakak ipar aku.. makanya.. hanya aku , Mirul dan kakak ipar aku dan anak dia je yg g.. yg somi2.. duk umah. Kan aku ni adik ipar yg patuh ngan kakak iparnya kan.. makanya.. aku menurut perintah.. dan drive la ke kg sebelah tu.. harap maaf la ya.. gambo2 kejadian.. takde la plak... disebabkan terlupa membawa kamera masa tu..jadinya.. utk n3 ni. korang baca je la story mory aku ni.. Balik dari majlis Khatam al-quran tu... aku ngan kakak ipar aku.. bergegas plak ke Pt. Raja.. komonnya nak cari bunga... (uish.. nak cari bunga tgh2 mlm buto..) tapi dah ate mlm kan.. mana ada kedai bunga yg buka.. makanya hampa la kami.. tak dpt mencari bunga tu..hah.. korang nak tau.. napa kami nak cari bunga tgh2 mlm tu.. emmmm tunggu next n3 k.. :D (saja buat gempak kan.. )



19 ulasan:

Mak Su berkata...

huhuhu, cari bunga di malam hari? gempaks ni. cari bunga apa?

CuTeMiUt78 berkata...

~mak Su~
heh..heh..heh..heh.. bunga plastik la maksu.. :D

attyfir berkata...

rajin rina..cari malam2..

Ciklinn berkata...

wahh rajinn tu memalam cari bunga.... ha kasi cepattt bgtauu nak buat apa bunga tu...

huaaaaaaaaaa comellnyerrr tgokk kaki mirull yg berinaii tu...udahlah rindu bangettt dgn budakk boolat ni..pehtu nampak kaki bambam berinaii..adehhh rasa nak ku geget2 kaki itu

Gieyana berkata...

fuishhh dasat dpt byk betul jemputan....kebykan blog citer panas..kenduri kawen jer la..mcm aku gak! hehehe..

Mummy Dasy berkata...

alamak ni yg suspen ni

CuTeMiUt78 berkata...

~kty~
heh..heh..heh.. yg bebenornya.. last minit kakak ipar beritahu suruh beli bunga. tu yg mlm baru cari tu

CuTeMiUt78 berkata...

~ciklinn~
heh..heh..heh.. nak buat mandi bunga.. nak tau.. tunggu next n3 yo.. heh..heh..heh.. gigit..jgn tak gigit.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~gieyana~
ha'ah tu la.. tapi aku tak dan nak g semua..

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy dasy~
wakakaka.. biar suspen gitu

~Eila Nur Kaseh~ berkata...

woo..cuti keje tp penat makan ye tak..hehe

mslvoe berkata...

alahai potong stim la rina nie.. sha igt dh ade ksinambungan cite cari bunga nie. cepat update!

watie wyyn berkata...

mesti klu tak nak pegi buat2 nak pegi ek?adik ipar mithali la ni..woohoo!
buat gapo bunga tgh malam!pontianak harums sundal malam ada ler..hiks

Yan berkata...

owhh nak mandi bunga eh...

ke nak wat sireh junjung?

ct rahani berkata...

cuti sklh kak.. mmg byk jemputan.. makan gulai kawah jelah.. hehehe..

NizA berkata...

kak...bunga kertas xleh ke??hehehe...

Suziey Ahmad berkata...

hohoh..carik bunga pontianak harum sndal malam ke..ekek:D

CS @ Mama AA's berkata...

mandi bunga ni.... hehe

watie wyyn berkata...

weols pun ala2 cuti lama gitew..woohoo