N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

16 Jun 2009

Jom Layan Video Mirul !!

Salam Semua
Ramai gak yg dok tanya, apa yg aku borong dari Kelantan.. eemmm actually kan korang.. aku tak dan memborong sakan sebabnya, keta dah penuh ngan segala barang2, beg, so aku pun setakat beli keropok n jajan je dari sana.. lagipun aku dah penat sgt masa tu, ngan Mirulnya yg tak tau nak duk diam.. lari sana sini.. uishh.. tak larat nak kejar satu bangunan pasar tu.. jadinya aku ngan Mirul duk tunggu kat luar je.. cik abg aku ngan kakak ipar je yg g membeli keropok2. Sorry la korang, aku terlupa utk snapkan keropok tu.. berserta ngan jajan satu beg dari KV.
Ok la korang mesti dah lama tak tgk aksi Mirul kan (eemmmm korang perasan tak la ni, aku panggil Mirul je.. no more budak bulat.. mungkin betul gak kata mummy yaeesh, klu aku panggil Mirul ngan panggilan budak bulat.. bertambah2 bulat la kan.. so aku just panggil Mirul) so story mory hari ni... jom layankan video Mirul yg kononnya nak tolong melipat kain..


see..lawak je budak ni tau.. Kononnya cam pandai la tu.. bukan tolong melipat, menyepah kan lagi ada la..

eemmmm cam tu la dia, klu dia suk main sorang2...habis kita pun dia duk kacau.. :D

10 ulasan:

nenekrock berkata...

alahaiii mirul
gerammmm akk ely tgkkk nk geget jek lengan tu rasa...mak awk pnt2 lipat baju tu semua kamu pi selongkar balik ye...suh lipat x lipat pun hahaha

Tanpa Nama berkata...

hehehe..niat mirul baik tuh..nk tolong mommy dia..

Tanpa Nama berkata...

tension je ek..dh elok2 kita mlipat..anak dok sepah2kn...tp bila tngok muka anak...yg comel tu..x jd nk marah knknknkn...tu la dia namanya...kasih ibu....

Yan berkata...

kecik2 ni bulat2 comel kak... ok jek..

dah besar.. sekolah sok.. akak kene panggil budak ensem plak..
mesti bertambah2 ensem dia..

yela sebagai ibu.. ape yg keluar dr mulut kite ni satu doa.. ape lgi klu disebut berulang2..

CuTeMiUt78 berkata...

~nenekrock~
heh..heh..heh.. gitu la gayanya

CuTeMiUt78 berkata...

~honeylanz~
hua..hua..hua.. memang baik

CuTeMiUt78 berkata...

~reen~
ha'ah gitu la..

CuTeMiUt78 berkata...

~yan~
yup.. betul tu yan

watie wyyn berkata...

adeh..yg ni pun sama..not available..adoila!awat ek??

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy yaessh~
kita play ok je.. agaknya.. tenet mengong lagi tak..