N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

22 Jun 2009

Jumpa Sapa tu..?? !!

Salam Semua..

Slamat pagi Isnin.. hari ni Isnin yg tak memboringkan.. dan tak berapa nak bz, (yg ya nya excited nak updated blog dulu.. :D ) so camne ngan aktiviti hari minggu korang, best tak..?? aku as yg korang tau aku kan blk JB umah mak ayah aku. So aktiviti hari minggu aku kali ni byk berkisarkan masa kat JB la ya. Okies aku mulakan ngan hari Sabtu. Kami bertolak blk ke JB pas Zohor. Emmm biasa la, cik abg aku ni kureeennnggg skit klu ajak blk JB pagi2.. smpi sana lebih kurang dlm kul 3 lebih gitu.. siap lepak2 lor.. Mirul kemain skkeee tau.. klu dah smpi umah atok dia.. sebabnya atoknya, skkkee layan kerenah dia. Maklum la cucu sulung kan. Manja la tu. Nanti aku story morykan pasal ngades nya Mirul ngan atok dia. Kali ni aku nak story mory pasal pertemuan aku ngan sorang blogger ni.. hah, jgn tak tau korang.. kami dah siap planning tu utk ketemu buat kali kedua. (Masa first gather2 tu, dia ada dtg umah mak aku masa aku buat besday Mirul tu. ) Korang nak tau sapa.. ni ha..


hah.. kenal kan korang.. Ct Rahani & Aidil encem..

Kali ni kami planning nak jumpa kat umah Ct je.. kira cam berbalas kunjungan la gitu.. :D. Aku janji nak dtg pas Isya' so sempat la Ct masak bagai utk kami ni. Masa nak g tu.. Mirul sempat lagi membuta dlm keta.. sib baik la Ct beri arah jalan, dan suruh tunggu kat kedai tu.. nnti cik abe dia dtg ambil kami.. klu tak, harus la sesat bagai.. maklum la ni first time g umah ko Ct. Nama je org JB, jln pun blh sesat tau aku ni..

wakakakaka... muka org tak sihat. Aku dilanda selsema.. ish.. sungguh tak selesa klu time camni.. see mata smpi naik bengkak kan.. sorry la Ct, akak bawa virus plak ke rumah ko.. heh..heh..heh..heh..

hah.. see budak berdua tu.. aiseyman.. masa ni Ct g pandang kamera cik abe dia.. aku plak pandang kamera cik abg aku..

hah.. ni baru nice kan.. dan tgk la aksi dua budak minum susu..

okies pas ibu2 berposing.. kaum bapa plak k.. oppps mana Aidil..

okies complete.. anak2 dan bapa2 plak..

heh.,.heh..heh.. mekacih Ct melayan kami.. Best tau dapat berborak lama skit dari hari tu.. Ct menunggu kami dtg.. smpi naik kembang dah mee rebus yg dia masak.. walaupun mee rebus dah bertukar jd mee rebus goreng.. still sedap tau.. pandai Ct masak. Kami mkn bertambah2 gitu.. (heh..heh..heh.. buruk kan kakak ko ni Ct, tak malu.. dok bertambah mkn.. ) sib baik la waktu tu.. aku selsema kan, makanya mkn 2 kali aku dah kenyang dah, cik abg aku n Mirul mkn bertambah2.. gitu. Mirul mkn ayam goreng tu.. berketul2. Ish..ish.. :D

Pas tu, Ct ajak kami ke SMART melantak doyan plak.. smpi sesat bagai. Lawak kan kakak ko ni CT, blh sesat gitu.. :D

hah ni masa kat SMART, tgh sibuk2 kami melantak doyan.. masa ni tmpt tu hampir2 nak ditutup dah... atenya kami smpi pun dah dekat 12 mlm gitu..masa ni Aidil kena duk kat dlm troli tu.. senang, yg budak Mirul ni plak.. dengki. Dia dok sakat Aidil tu.. g tolak troli tu.. makanya takut la Aidil.. ish.. Mirul..Mirul..

sebelum blk, harus la berposing2 lagi. Gambo mkn doyan.. tak dan aku nak snap dah. Kamera aku bateri dah kong + kesedapan mkn doyan kan.. Klu korang nak tgk byk lagi gambo g blog CT k. Emmmm dia byk gak ambil. So perjumpaan kami berakhir disitu. Terima kasih Ct, sebab sudi melayan kerenah kami.. siap belanja mkn doyan lagi. Seronok sgt dapat jumpa ko. Hubby2 kita pun ngam je kan. Siap bertukar2 no hp tu. Pas ni klu akak blk JB lagi, ada geng la hubby2 kita tu ya, dan kita blh g jenjalan sesama gitu.. :D. So tu je la story mory pertemuan 2 blogger. :D

31 ulasan:

She berkata...

wah rina..
syioknye korang leh jmpe2..
siap mkn dorian lg tuh..
adeh! post la barang sebijik dua dorian tuh..huhu..

Ieda Zakaria berkata...

wah..best2..akhirnya ketemu lagikan???
yan x jadi join ker??

attyfir berkata...

seronoknya jumpa2..makan doyan..kty musim doyan ni lom makn doyan langsung along tak kasi ate sokmo demam je.

Tanpa Nama berkata...

la..mlantak durian ke?...awat x habaq?..sis!!!mai la kluang...tngah musim durian,rmbutan&mnggis skunk ni...mai la!!!

kuIna berkata...

amboi hari minggu berbalas kunjungan.. sy buat taik mata aja kat rumah... hehehe

CuTeMiUt78 berkata...

~mommy mimil~
heh..heh..heh... memang best gitu.. mengeratkan lagi silatulrahim.. uish.. mau karang smpi sana, dah tak rupa doyan.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~mama Ayin_fasha~
emmm..memang best.. cam2 benda kami duk borak.. eemmm yan, tak dpt nak join.

CuTeMiUt78 berkata...

~kty~
heh..heh..heh.. bila plak kita nak jumpa kan.. eemmm betul tu kty, jgn mkn sgt klu selalu demam je kan..

CuTeMiUt78 berkata...

~reen~
ooppsss.. mau kesana tu agak payah skit la.. meh la bawa blk bp.. blh dtg umah

CuTeMiUt78 berkata...

~kuina ladyinred~
heh..heh..heh.. saja je, mengeratkan lagi persahabatan gitu.. :D

Nurhayati berkata...

ala mana gambar doriyan nye... hihihi musim kan skang ni..sepah2 orang makan sana sini.. ihihih

ct rahani berkata...

wah cpt akak updet.. sy lam process edit gambo ha.. nti sy updet k..

tu la kak.. mee rebus dh jdk mee goreng.. huhuhu..

kelako bila ingt akak sesat nk gi smart tuh.. adeh la..

Dee berkata...

oh..jumpa ct ek..mesti seronokkan...

NizA berkata...

sonoknyer jumpe kwn...

Neeza.Areef berkata...

tq vote afiq

MAMADANISH78 berkata...

wah..ni mmg jenguk umah betul2 nih...ingatkan kat dlm bog jew...
mamadanish pun org jB GAK..
free2..leh la dtg umah mamaD pulak..ekekeeee

watie wyyn berkata...

adoila..yg part durian yg sgt jeles ni..woohoo
harus blk jb nnt ku tuntut dgn ct gak..woohoo

Yan berkata...

perghhh smpai kul 12 malam???? aiyooo... sakan betul berjalan ni.. heheh..

Suziey Ahmad berkata...

ade iras la muka:p

Tanpa Nama berkata...

huhuhu..x sudi dtng ke?huhuhu...

CuTeMiUt78 berkata...

~nurhayati~
nak tgk gambo doyannya.. g blog ct.. dia ada snap gambo doyan tu.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~ct rahani~
gitu pun.. bertambah2 kami makan.. wakakakaka.. dasar kebulur betul akak ko ni kan..
ha'ah.. adddoooiii la blh la sesat plak.. buat malu org johor je..

CuTeMiUt78 berkata...

~dee~
ha'ah.. seronok..

CuTeMiUt78 berkata...

~niza~
ha'ah.. seronok sgt

CuTeMiUt78 berkata...

~neezareef~
sama2..

CuTeMiUt78 berkata...

~mamadanish78~
oh ya ke.. jb kat ne.. insyallah nnti blh la gather2 kan..

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy yaeesh~
wakakakaka.. tuntut jgn tak tuntut tau.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~yan~
ha'ah... seronok gitu..

CuTeMiUt78 berkata...

~suziey~
iras ngan sapanya tu.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~reen~
heh..heh..heh.. bukan tak sudi.. belum berkesempatan nak jumpa

nizza-abira berkata...

Alahai
sonoknya bila dpt jumpa :)