N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

26 Jun 2009

Contest Father's Day !!

Salam Semua..
Eemmmm....ok iklan jap.. (karang klu aku asyik story mory pasal coti2 takut ada plak yg boring..) jd aku selitkan n3 ni..
Sekarang ni byk bebenor kan blogger buat contest.. sana sini aku baca pasal contest.. heh..heh..heh..heh.. aku bukan setakat baca je tau.. aku pun jadi excited gitu utk menjoin kan diri.. bukan nya aku nak glamer ke apa.. saja memeriahkan lagi contest yg berlangsung disamping beri support utk blogger2 lain kan.. dan juga aku blh menambah kenalan.. kan best.. ramai2 gitu, meriah beb.. so kali ni aku menjoinkan diri lagi.. kali ni masih contest berkenaan ngan ayah.. maklum la bulan 6 ni kan FATHER'S DAY makanya contest2 yg berlangsung pun.. berkenaan ngan Father, ayah, walid, bapa dan seangkatannya.. contest kali ni dari Mamamanja..

seperti contest2 yg lain.. contest ni pun ada gak syarat2 yg perlu diikuti.. ni aku copy n pastekan pesanan penganjur dan syarat2nya...


Salam...
Bukan nak menyertai contest yang sedia ada.... tapi, aku sendiri yang nak buat contest ni plak. Kiranya ini contest yang pertama kali aku buat. Walaupun niat tu dah lama ada nak cuba buat contest, cuma baru kali ni berkesempatan.
Contest ni juga x bermakna aku nak meniru contest kengkawan yang sedia ada... tapi contest aku ni lain sket. Yang aku tengok skang, contest antara anak blogger ngan ayah.... tapi contest aku ni adalah antara blogger sendiri dengan ayahnya. Bermakna contest ini terbuka kepada semua blogger yang x kira status dirinya dah kawin ke belum... atau dah ada anak ke belum. Jadi pada kengkawan yang x dapat join contest yang dianjurkan oleh kengkawan lain, boleh cuba pulak join contest yang aku buat nih.
Macam yang korang sedia maklum la... contest ni sempena ngan hari bapa. Jadi, mari kengkawan cuba join FATHER'S DAY CONTEST ini.


Contest ini akan bermula pada hari ini, 7 Jun 2009 dan akan berakhir pada 26 Jun 2009, jam 5 petang. Kenapa 26 Jun??? Sebab tu tarikh besday aku hehehehe.. dan keputusannya akan diumumkan pada 29 Jun 2009. Ada la masa 2 hari tuk aku buat keputusan pemenang.
Macam contest2 lain gak... syarat2 tuk menyertai contest ini ialah:
1. Menjadi FOLLOWER Mamamanja
ok.. aku dah memang jadi follower Mamamanja.. tak gitu mamamanja.. :D

2. Add blog MAMAMANJA kat bloglist korang
link mamamanja dah memang ada kat cutemiut78link.blogspot.com

3. Upload gambar FATHER'S DAY CONTEST di atas sebagai banner di blog korang
ok.. dah di upload kan gambo banner tu..

4. Hanya yang mempunyai BLOG sahaja yang boleh join contest ini. Blog apa... x kisah, janji blog. hah.. ni la blog aku kan.. :D
Dan cara untuk menyertai contest ini adalah:
1. Upload gambar korang bersama ngan ayah. X kira gambar zaman bila.... Tapi kalau dah x jumpa sangat gambar korang ngan ayah, gambar ayah sorang pun boleh ler... tapi markah lebih sket pada yang upload gambar bersama ngan ayah. (Aku edit balik entry ni... GAMBAR AYAH SEORANG PUN BOLEH - bagi peluang pada yang telah kehilangan ayah cam aku sendiri tuk meluahkan rasa penghargaan mereka)

so.. ni la ayah aku.. sorry la mamamanja.. hanya ni je gambo yg rasa ok kot.. yg lain2 tu... tak berapa nak jadi la plak.. dan tak byk simpanan gambo ayah kita tu
2. Nyatakan NAMA AYAH & UMUR (jika ayah dah tiada, nyatakan)
Nama Ayah : EN. ISMAIL BIN OTHMAN
Umur : 60 thn dah..
3. Buat sket ucapan kepada ayah korang yang melambangkan penghargaan korang terhadapnya.
ok aku nak tujukan khas utk ayah aku yg tersayang..
Ayahanda Tercinta..
Ketika Kejauhan, masih terasa hangat kasihmu ayah..
Betapa ku rindukan redup wajahmu hadir menemaniku..
Terbayang ketenangan yg selalu kau pamerkan..
Bagai tiada keresahan..
Ayahanda Tercinta..
Walaupun hatimu sering terluka..
Tika diriku terlanjur kata..
Tak pernah sekali kau tinggalkan ku sendirian..
Malah kau berikan kata2 azimat...
Ayahanda Tercinta..
Tika ku berjaya.. terpancar kebanggaan dlm senyumanmu..
Tika ku gagal.. engkau nyalakan semangat pada diriku..
Pengorbanan mu tidak dpt ku gambarkan..
Tidak terbalas rasanya segala jasa pengorbananmu itu..
Terima kasih yg tak terhingga khas utk mu ayah.. Kami amat menyayangi mu...
SELAMAT HARI BAPA UTK SEMUA BAPA/ AYAH/ WALID/DADDY DAN SEANGKATANNYA.. :D

eemm panjang la plak.. ucapan aku tu ya.. harap mamamanja blh terima la ya...

4. Jangan lupa citer ler sket kat blog korang pasal contest ini dan jangan lupa masukkan link MAMAMANJA. Bila dah beres semua tinggalkan link entry korang kat ruangan komen entry ini. ok.. dah citer pun.. siap copy n pastekan lagi.. :D

5. Pemenang akan dipilih berdasarkan ucapan dan hanya sorang saja pemenang.
Ok, mudah saja kan??? Jadik mari ler kengkawan semua join FATHER'S DAY CONTEST ini.
p/s: tq pada awek zz yang turut menyumbangkan idea tentang contest ini. nanti den bajo makan eh??? x lupa juga... adiah bukan ler BERAS cam yang aku penah war2kan sebelum nih. tapi, kalo korang berminat ngan adiah tu, aku xde hal.. boleh aje heheh
ho..ho.. ho. hadiah nya betul ke beras mamamanja..
Ni sticky mode tau.. story mory terkini.. sila la jenguk kebawah2 ya...



44 ulasan:

attyfir berkata...

salam rina..sonok tgk gambo rina wit u daddy..

kty dah tade ..abah dah..huhuuhh..

CuTeMiUt78 berkata...

salam kty, :D ya ke.. takpe la kty, walau pun ayah kty dah takde.. tapi kenangan bersama tetap ada kan

zino berkata...

nak balik kampong la jumpa ayah ...

Yan berkata...

nak masuk contest ni.. tp nak wat ucapan tak gheti..
ermm kalau suh cite jek.. buleh.. hehehhe

Unknown berkata...

haa....musim contest montest la skrg nieh... huhuhu

mslvoe berkata...

rina byk ikut muka ayah :-)

CuTeMiUt78 berkata...

~zino~
heh..heh..heh.. selamat berjumpa.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~yan~
heh..heh..heh. citer je la rupa mana nak citer..

CuTeMiUt78 berkata...

~shiemz~
ha'ah kan..

CuTeMiUt78 berkata...

~mrs lvoe~
ramai yg kata gitu.. :D

Gieyana berkata...

Cute..bagus! support kengkawan yer..hehehe

Mamamanja berkata...

berminat ngan beras ke sebagai adiah??? kalo berminat, xde hal... heheheh (kalo menang ler.. heheh)

Tanpa Nama berkata...

mcm nk join...

CuTeMiUt78 berkata...

~gieyana~
eemmm... yup memang skkeee nak support

CuTeMiUt78 berkata...

~mamamanja~
uishh.. idak le.. just for fun je duk tanya.. heh..heh..heh..

CuTeMiUt78 berkata...

~reen~
heh..heh..heh.. jom join jom

Dee berkata...

dee tgk gambar tu best je..dee pun dh xde abah..rina rajin join contest..moga menanglah kali ni ye..

Suziey Ahmad berkata...

waa contest lagi..good luck!!

NizA berkata...

rajin kak rina masuk contest...good luck kak!!!

Zuraimah Ismail berkata...

salam kenalan,

wah, nama ayah kita sama la..cuma ayah saya dah dipanggil penciptaNya..:)

all the best..

kite jd rakan nanang awak juga ya

Eta LaZiM berkata...

sebijik muka CuteMiut ngan ayahanda nyer... :D

watie wyyn berkata...

aritu tgk muka ur mom da sama da dgn muka uols..skang tgk muka ur dad pun ada iras uols..adeh!

CuTeMiUt78 berkata...

~dee~
just saja2 suka.. sambil mengeratkan lagi silaturahim.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~suziey~
thank you.. insyallah

CuTeMiUt78 berkata...

~niza~
heh..heh..heh.. saja suka2 je..

CuTeMiUt78 berkata...

~ct~
salam kenal, oh ya ke.. maaf la ya. ok nnti kita jadi rakan awak gak.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~mamaqaypo~
heh..heh..heh.. anak ayah.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy yaeesh~
heh..heh..heh.. mana tak tumpah kuah...klu tak ke nasi kan... :D

Unknown berkata...

hye sis...lame dah tak jenguk sini... rindu btl kite tgk dak tembam gebu tuh.... hehe...

psl present sis tuh...kite tak smpt nk ambik kat post opis...sowi s'sgt...

anyway... nih add opis kite k ~
SYARIKAT PERUMAHAN NEGARA BHD
TINGKAT 13, BANGUNAN MAS
JLN SULTAN ISMAIL
50250 KUALA LUMPUR

SOWI AGAIN K... SIS...

CuTeMiUt78 berkata...

~ reena~
okies thanks ya. nnti akak pos kan blk.. :D

Tanpa Nama berkata...

teringan plk JAJA nak amek contest nie..tp masa dah suntuk..nak kena bongkar semula album2 lama..alamakkkkk!! mcm x sempat....

Jaja pon dah takde abah..sekejap je dah 11 tahun dia meninggalkan kami..
:S

ok..salam kenal yea...

ninie berkata...

hai cutemiut... salam kenalan dari saya....

ct rahani berkata...

wah kak ader bakat jadi penulis puisi.. besh jer ayat2nya.. klu sy mmg x berbakat.. hehehe..

gud luck k kak..

CatlinaFly berkata...

nanti sy vote akak ye..g tau bila start vote..

Tanpa Nama berkata...

x de pic ngn my abah le..huhuhu...

Unknown berkata...

good luck mummy kiut.. kite p0n nak join le jgak.. gmba kite mase kecik2 bleh kan..?

CuTeMiUt78 berkata...

~jaja bini the rock~
salam kenal.. oh ya ke.. takpe.. apapun kenangan bersama ayahanda tercinta.. tetap ada kan.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~ninie~
salam ninie... salam kenal.. :D

CuTeMiUt78 berkata...

~ct rahani~
ala tu ayat biasa2 je tu.. ada ayat yg lagi power rangers tau... :D

CuTeMiUt78 berkata...

~catlinafly~
insyallah.. nnti klu ada vote, akak info k

CuTeMiUt78 berkata...

~reen~
emmm... ya ke.. klu tak blh join kan

CuTeMiUt78 berkata...

~mamamiera~
thanks.. eemmmm blh gak.. :D

Tanpa Nama berkata...

abah eden tu pmalu nk bgmbr sama2...ngn cucu nk lak...hmpeh tul!!!:(

CuTeMiUt78 berkata...

~reen~
heh..heh..heh.. takpe.. ngan cucu ok la kan.. :D