N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

26 Mac 2009

Oh... mari membuat tag..

Salam Semua..

Waduh..waduh.. pagi tadi bzios la plak.. biasa la kan.. klu dah nama nya pun kerja.. kadang2 blh rileks2..kadang2... bzios nya sampai tak cukup kaki tangan rasanya.. sib baik sebelum lunch tadi ni.. dah settle dah segala menda yg urgent2 tu.. baru ler blh jelajah blog member ni.. heh..heh..heh.. cam tu ler rutin aku.. klu berkesempatan akan ku jelajah blog member2.. so tadi ni jelajah ler kat blog dia ni..sekali terpandang nama aku ada tersenarai salah sorang yg kena tag.. hah tu dia.. tag lagi k. Emmm.. demi persahabatan yg baru je terjalin ni.. makanya dgn sukacita aku membuat tag ni.. mekacih ya reen

sebab sudi tag akak ko ni..heh..heh...heh..sib baik dah siap keja kan....klu tak mau ler.. aku simpan kat draft dulu.. k jom tgk apa soklan tag kali ni

1) lelaki no.1 dalam hidup anda?
off course ler cik abg aku.. sapa lagi.. (karang klu aku jwb lain karang.. nnti perang besar u see.. :)
2) Perdana Menteri MALAYSIA no.4
ishhh.. sapa lagi klu bukan Tun Dr. Mahathir... takkan ler pak lah kan..
3) gossip d tangga no.2 sekarang?
hah....bblluurr... gossip..?? gossip apa ya yg di tangga no. 2....malas ler ambil port bab2 gossip ni
4) selebriti paling chumel no.1?
selebriti yo...?? emmmm... nora danish...
5) kakak no.4?
kakak ke...kakak ipar blh tak... sebab aku takde kakak kandung... kira blh la kan..kakak juga tu kan..namanya kak ila.. org yg amat sporting... skkee ajak aku g mana2.. sebab dia tak tahu drive.. blh gitu.. (heh..heh..heh.. tapi klu diikutkan semua kakak ipar aku tak pandai drive k.. so klu nak g mana2.. aku ler jadi driver.. sebab kitaorg lebih skkkee jalan sesama kaum pompuan.. sonang...)
6) teman rapat no.10?
alamak yg ke 10... dah tak kira teman rapat da... teman rapat aku sorang je.. yg lain2 tu.. dah kira sahabat handai
7) kawan paling kudukut no.6?
setakat ni aku tak de lagi kwn yg kudukut... :)
8) kekasih no.2 anda?
Mohammad Amirul Hisham... kenai tak sapa..?? budak bulat tu ler :)
9) artis lelaki no.1 di hati anda?
emmmmm.... sapa ya... ZED Zaidi kot.. napa aku pilih dia.. emmmm ntah.. sebab rasa dia ok skit dari yg lain2...
10) adik no.3?
oh... adik aku.. no 3 lelaki.. Mohammad Khawarizmi namanya.. sekarang ni tingkatan 4.
ok.. settle sudah.. hip..hip.. horeyy..!!! so reen harap berpuas hati ngan segala jawapan yg telah akak buat ni k.. ada sesapa yg nak buat tag..?? heh..heh..heh.. sapa yg nak buat.. dipersilakan.. aku mls ler nak tag sesapa...




6 ulasan:

nenekrock berkata...

ekhemmmmm lomentiknyaaaa

MrsMama berkata...

ekekeke tak sudah2 tag ye,tapi kalu ada tag senang nak buat n3

Suziey Ahmad berkata...

erkkk..zed zaidi????
waaa ni ,sti layan sembilu kasih:p

CuTeMiUt78 berkata...

~nenekrock~
ya ke.. heh..heh..heh..

CuTeMiUt78 berkata...

~masnurin~
ha'ah tu ler pasal kan..

CuTeMiUt78 berkata...

~suziey~
tak gak.. tak berapa minat pun.. saja je.. tetiba terlintas nama zed zaidi tu.. heh..heh..heh