N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

2 Mac 2009

Mirul & Pasu

Salam Semua..

Selamat pagi Isnin... hari ni emmm..cocer pun baik, aku pun kira baik gak ler... takde la dilanda black monday hari ni..heh..heh...heh.. budak bulat mirul tu pun alhamdulilah hari ni ok, takde la nak duk majuk2 dah..senang hati skit kan bila ditinggalkan nak g keja. Semalam aku blk dari JB dlm kul 6 ptg.. dah blk baru teringat pasal nak jumpa dia ni.. oh.. maaf la ya ct, akak lupa ler ngan pertemuan kita tu.. dah setengah jalan baru teringat.. tak per la aarrr lain kali klu berkesempatan kita jumpa k. So berbalik ngan story mory aku masa kat JB hari minggu yg baru je lepas ni kan.. hari ni aku nak duk sambung lagi story mory pasal budak bulat tu punya gelagat.. dia punya imaginasi memang very high ok. Nak tahu napa aku ckp cmtu.. jom tgk apa yg dia dah buat ngan pasu plastik mak aku.. jom layan...


aaauuuummmmm ccchhhhaakkk.... teka sapa saya....

saya la budak bulat amirul hisham... dah macam badut sarkis la plak.. see dia blh pakai pasu plastik tu.. buat topi cam clown kan

tgk duk posing baiknya.. siap suruh kita snap gambo dia tu...

pastu nak main sembunyi2 la plak.. sudahnya bekejaran la kami anak beranak..

hah..tu la imaginasi dia.. ntah camner ntah dia blh terfikir nak pakai pasu plastik tu kat kepala.. siap tanya kat opah dia.. wawa tak..?? (lawa tak) heh..heh..heh..heh.. lawak kan. So tu la penutup story mory aku masa weekend kitaorg kat umah mak aku.


5 ulasan:

eya berkata...

comeynye amirul.
mkn lame mkn ligat imaginasi dia.
tau je ape dia nk buat ngn sesuatu bende.

ct rahani berkata...

akak.. x pe la.. x der rzki nk jpe akak kali nih.. lg pun ahad tuh sy masih kt kg. len kali k kiter jpe..

comel jer mirul wat pasu tu jadi topi.. keletah betul.. hehehe..

CuTeMiUt78 berkata...

~eya~
hah..tu la.. makin lama..makin tinggi tau imaginasi dia..

CuTeMiUt78 berkata...

~ct rahani~
ha'ah kan.. lenkali kita jumpa ya.. heh..heh..heh..

fazemy berkata...

Budak besar2 camni lah yg best. Tak menang tgn nk layan karenah dia.