N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

27 Mei 2009

The Winners Is.....

Salam Semua..
Emmmm tadi aku dah check email dah... rupanya capture utk 7678 & 7876 tu.. dah ada pemenang.. masing2 dah emailkan pada aku dah.. utk pemenang capture 7678 tu.. dia ni yg dpt.. (ni mesti kes guna tactic ni.. sebab aku dpt trace berapa kali dia refesh kat blog aku... emmmm nak hadiah punya pasal kan.. ) so tahniah la utk ena


ni bukti email dia.. emmm siap ckp tu.. dah pandai buat print screen...


ni bukti yg dia dah print screen kan tu.. eemmmmm

utk pemenang capture 7876 plak.. tahniah utk honeylanz


dan ni bukti email yg aku terima...

serta print screen capture 7876 tu.. tak nampak.. sila klik kat gambo tu ya.. bagi jelas skit.. :D
so tahniah utk mereka ni.. tunggu hadiah misteri dari cutemiut k.. :D
p/s: emmm dah nak akhir bulan ni.... eemmm nak buat surprise skit.. nnti akhir bulan baru beritahu k. :D




17 ulasan:

TiNiE berkata...

tahniah buat pemenang..
bes bes..ada surprise..harus tggu...

Tanpa Nama berkata...

hehehe..dah kena tangkap guna tactic refresh dah .. ;)

De' Sal berkata...

Tahniah untuk semua pemenang ya...akak jugak yang terlepas,hu hu....

KV berkata...

huhu..kv tak pandai wat print screen. Penat dh kwn2 ajar. Tak jadik jgk. Melepas aku dpt hadiah. Ehehe

Mamamanja berkata...

tahniah buat pemenang

eya berkata...

tahniah pd pemenang..

Gieyana berkata...

tahniah buat pemenang....biar ler ikhlas kan visit ur blog...nnt buat lg yer!

nizza-abira berkata...

suprise apa tu kak?
hihihi, amirul nak jadi abag long ke? :)

Suziey Ahmad berkata...

adeii..ade surprise lagik...contest ke tuh..hehe:p

ct rahani berkata...

tahiah pd pemenang.. beshnya dpt adiah misteri..

Tanpa Nama berkata...

tahniah kpd yg mnang...tahniah gak pd yg x mnang spt aku...hukhukhuk...

attyfir berkata...

tahniah pd pemenang2

mslvoe berkata...

congrats!!! sha lak excited :-)

watie wyyn berkata...

congrats kat ena dan has!

wah ada surprise katanye..apakah itew??

watie wyyn berkata...

lupe nak citer..smlm weols dgn konfidennye print screen no 7881..budget bleh dpt..hiks..gilo!

Yan berkata...

aisey... dua2 ai miss ok.. heheheh

Unknown berkata...

kalo ase aku tak layak menang sbb wat taktik camtu (walhal ko gak yg ajar aku camtu) so forget it.. aku pun tak kisah.. bg la pd sape yg btol2 ikhlas dan layak...
daaaaaaaaaaaaaaaaaaa