N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

19 Jan 2010

Yeeaaa!! Menang TopUp Free

Salam Semua..

Memandangkan hari ni n3 semua berkenaan kemenangan kan..
so aku teringat masa akhir thn lepas.. aku ada terima msg shoutbox aku
mengatakan aku dpt free top up RM 30 tau..



eemm ni msg yg diterima dari yan
masa tu memang aku tak menjangkakan.. akan terima topup RM 30 tu..
sebabnya.. aku sendiri tak perasan yg Yan ada announce kan akan beri top RM 30 free
pada sesapa yg menjadi 1st person wish besday dia..
masa besday dia tu.. aku memang ada wish besday kat ruang komen n3 besday dia..
tapi bukan as a 1st person.. aku adalah org kedua..
sekali 1st person tu tak guna prepaid..
so memang tak sangka la kan aku yg dpt..
dan aku dah pun terima msg dari Yan mengenai top free RM 30 tu awal thn hari tu..
aahhaaaksss.. pucuk dicita ulam mendatang la kan..
tak yah top up utk jangka masa sebulan.. ahaaakksss..
mekacih ya Yan.. sebab sudi beri free topup RM 30 tu..
smpi la ni masih lagi berbaki RM 22.50 gitu..
ssskkkkeeee sgt....


p/s: ada lagi tau n3 kemenangan aku ni.. nantikan





20 ulasan:

Unknown berkata...

memang murah rezeki akak.. alhamdulillah.

Tanpa Nama berkata...

beznye jeles i.heheh

mama tisya berkata...

tahniah dpt topup free..byk tu

i z z a berkata...

fuh!!dpt topup free..hadoii la best nyer

Mak Su berkata...

wah! kemenangan lagi, tahniah.

hari ni hari gembira ek :D

Suziey Ahmad berkata...

alhamdulillah..rejeki ko rina..transfer sket kt aku..ekeke:P

masdila berkata...

uish dpt lg,,,,

umminabilah berkata...

dpt lg...tahniah kak

Yan berkata...

huhu kak ade lagi rm22.50?? perghh klu yan.. Rm30... 15-20 hari da abis.. banyak naa nak dicontact n sms..

well kasih diterima huhuhuu

CuTeMiUt78 berkata...

~chugie~
syukur alhamdulilah

CuTeMiUt78 berkata...

~nana~
heh..heh..heh.. jgn jeles aaarrr

CuTeMiUt78 berkata...

~mama tisya~
heh..heh..heh.. tu la.. memang byk

CuTeMiUt78 berkata...

~izza~
aaahhaakkss....

CuTeMiUt78 berkata...

~maksu~
heh..heh..heh.. gembira memang gembira

CuTeMiUt78 berkata...

~suziey~
aahhaakkss... baru transfer kat cik abg aku..

CuTeMiUt78 berkata...

~qaseh~
heh..heh..heh..

CuTeMiUt78 berkata...

~umminabilah~
mekacih

CuTeMiUt78 berkata...

~yan~
heh.,.heh.. actually masa ko topup kan tu.. ada balance lagi.. tu yg bertambah2 tu..

NzA berkata...

wah...menang lg...tahniah!

CuTeMiUt78 berkata...

~nza~
rezeki kak.. syukur alhamdulilah