N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

1 Jan 2010

N3 tuk Thn Baru !!!

Salam Semua..
Selamat thn baru.. di hari Jumaat penghulu segala hari..
semoga bersemangat dalam apa jua hal
maklum la tahun baru kan..
hari ni aku keja ya...
seronok la korang yg bercoti2 lagi gitu..
straight 3 hari coti gitu...
takpe.. esok adalah minggu aku tak keja..
makanya blh la aku berjimba2 ngan family... aahhaakksss..
Mirul pun sekarang dah pandai cakap tau..
"Asyik keja je..." hik..hik..hik..
dah pandai komplen erk anak bujang aku ni..
so agak2 la.. apa kah azam2 yg telah dibuat akan terlaksana..
eemmm cam aku.. aku akan cuba melaksanakan azam thn2 lepas..
yg mana aku dah publishkan semalam..
jgn confuse ya korang.. azam yg aku tulis tu semua adalah azam thn2 lepas..
azam tuk thn baru ni actually belum ada perancangan tuk penamabahan..
tgk la nanti.. klu ada penambahan.. aku akan tambah.
eemmm berkenaan ngan blog plak.. still cam thn sudah gak..
malas nak lakukan transromasi lagi..
memandangkan aku dah berpuas hati ngan yg sekarang..
cuma header dan ada skit penambahan widget je yg aku buat..
tapi tgk la.. klu aku rasa nak ubah.. akan aku ubah lagi..
tgk pada keadaan...
so ni nak kemas desk aku plak..
nak buat perubahan tuk tmpt aku ni..
biar lebih bersemangat utk keja kan...
ddaaa.... selamat bercoti2 utk semua.. :D




14 ulasan:

eezah berkata...

ari ni pun keje jugak..ala cian mirul tak leh nak gi jalan2..

NzA berkata...

hi.hi.hi...pndainya mirul....

i z z a berkata...

waa..mirul pndai dh ckp camtu yerk..
ajak la mama g holiday ye mirul..hehe

umminabilah berkata...

emm xpe mirul...mama keje utk mirul gak...hehehe

aNIe berkata...

Selamat tahun baru Cutemiut...semoga azam thn ini akan tercapai...

umi_e berkata...

Happy New Year!! ;D

Ain berkata...

mama muril sibuk sangat, tu yg mirul komplen tu...

kena bawak mirul gi jenjalan nie...

CuTeMiUt78 berkata...

~eezah~
a'ah still keja... cam biasa..

CuTeMiUt78 berkata...

~nza~
hik..hik..hik.. dah pandai dah sekarang ni

CuTeMiUt78 berkata...

~izza~
ahaaksss.. takde maknanya nak berholiday

CuTeMiUt78 berkata...

~umminabilah~
yup betul tu..

CuTeMiUt78 berkata...

~kak anie~
insyallah kak selamat thn baru

CuTeMiUt78 berkata...

~umi_e~
happy new year

CuTeMiUt78 berkata...

~mama danish & sarah~
aaahhaaksss.. insyallah