N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

29 Jan 2010

Promote !!!

Salam Semua..

Hari apa tu.. lupa dah.. aku blogwalking la..
ke rumah kengkawan..
skali ada terbaca pasal n3 dia berkenaan ngan ni

Free advertising
tuk pada sesapa yg rasa nak traffic tinggi la kan..
ahaaakksss... cam menarik dan tertarik gitu tuk aku join..
so tu la banner tuk traffic blog aku ni..
klu korang nak join.. blh klik kat banner tu...
terima kasih pada alimaz sebab sudi berkongsi info berkenaan ni..


**********************************

lagi satu aku nak buat promote skit...
ni terpulang sama ada korang nak join atau tak..
takde paksaan k..
ni berkenaan berkerja dari rumah..
or dari mana jua korang berada..
asalkan ada pc or lappy yg blh diconection kan ke tenet..


hah.. berkenaan berkeja dari rumah ni..
korang blh klik banner tu or klik sini
utk ketahui lebih lanjut..
ataupun korang blh terus email aku di
utk mengetahui cara nak buat keja ni..
sejak aku join ni.,.syukur alhamdulilah..
dpt la menambah pendapatan sampingan..
bukan nak ckp beso la.. tapi ada la hasilnya..
yg penting usaha lebih skit..
cuma perlukan masa beberapa jam tuk teliti kan keja2 yg perlu dibuat tu..
so SELAMAT BERHUJUNG MINGGU TUK KORANG SEMUA..
ESOK MINGGU AKU TAK KEJA..
SKKKEEEE SGT... !!
p/s: ni nak beritahu ni.. aku tak paksa tau klu korang nak join.. tapi klu sapa yg nak join.. apa yg aku nak tekan kan.. klu korang usaha lebih skit.. insyallah dpt la hasilnya k..




Kerja dari Rumah klik sini

16 ulasan:

Unknown berkata...

bagus info ni.. heheh.. siap tekan kan lagi tu "tuk sape nak join" heheh.. pe pun, mmg usaha tu penting kan, untuk dptkan hasil yg lumayan..

selamat berhujung minggu!

Tie HT berkata...

Insya-Allah jikas aya berminat saya akan ke web tu once again ;)

ct rahani berkata...

hepi weekend kak.. hv a nice weekend..

eya berkata...

cmne ek..cm menarik n tertarik je

Nida n' Hanafi berkata...

Menarik juga tu.. agak2 tak cukup fulus, nanti saya emel Rina ek..:)

i z z a berkata...

selamat berhujung minggu kak..

Izan Ishak berkata...

happy wiken ye kak rina!
seronok gak kalu join nih...

NzA berkata...

best gak tu...nnti bole join gak....

CuTeMiUt78 berkata...

~chugie~
eemmm kena tekan kan.. karang ada je la soklan2 yg tak faham kan..

CuTeMiUt78 berkata...

~tihara~
sila..sila.. jgn malu2 k

CuTeMiUt78 berkata...

~ct rahani~
happy wikend too

CuTeMiUt78 berkata...

~eya~
tertarik ya?? dah baca web tu..?? sila email akak k

CuTeMiUt78 berkata...

~nida~
orait babey

CuTeMiUt78 berkata...

~izza~
slamat berhujung minggu gak

CuTeMiUt78 berkata...

~izan ishak~
selamat berhujung minggu.. eemm meh join meh

CuTeMiUt78 berkata...

~nza~
blh join tiada paksaan