N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

23 Jan 2010

Contest : Sweet Picture Anak Bersama Ibu

Salam Semua...

Okies la.. kali ni nak layan contest plak..
rasanya lama dah aku tak menjoin contest kan..
last skali awal tahn tu.. contest Mummy_ayu
pun dah tau sapa pemenangnya...
contest2 yg lain2 tu.. ada gak aku menang.. ada gak yg aku kalah..
eemmm tu adat la kan.. dah nama pun pertandingan..
okies takmo bebel panjang2...
meh layan contest yg aku nak join ni...
kali ni rasa nak memeriah kan contest ni


aku dpt tau pun dari salah sorang blogger yg join gak..
(biasa la kan.. time blogwalking tu.. nampak cam menarik je.. terus teringin nak memeriahkan contest.. )
so meh tgk syarat2 k..


Syarat-syaratnya
1) Mestilah gambar tersebut IBU BERSAMA ANAK..
umur dari baby sehingga 3tahun..bilangan anak tidak kisah janji xmelebihi umur yang d'inginkan..

2) Nama anda & your anak beserta tarikh lahir..

3) Letak picture satu SAHAJA yer...coz byk2 nnt pening juri

4) Ceritakan kenapa gambar tersebut d'anggap SWEET utk korg..

5) Jadi follower untuk blog IBU & blog MYTOMEIOUTLET - dah link kan ke cute-miut78link.blogspot.com

6) Letak banner yang dicipta khas (gambar d'atas) diruang sidebar korang semua

7) Letak tajuk seperti d'atas jugak yer.. Make sure ur entry link back to mine

8) Tarikh tutup penyertaan 29hb Januari 20109)

Last skali,tinggalkan korangnye penyertaan kat dalam comment box entry ni k..
itu jer...senang je..
*******************************
hah.. tu segala syarat2.. rasanya aku dah lengkapkan semua syarat2 tu..
cuma aku sendiri pening gak nak pilih cambo mana tuk dipertandingkan..
sebab kira byk gak la gambo aku ngan Mirul..
okies la... tuk contest ni aku pertandingkan gambo2 ni..
harap pihak penganjur dpt menerima penyertaan ku ini..
(ate nak satu gambo je kan.. tapi aku beri 3 keping gitu.. )
pihak penganjur blh memilih mana2 antara ketiga2 gambo ni..


Aku rasa gambo ni SWEETt sgt sebabnya.. kami (aku & Mirul) dlm pose yg bersahaja.. sambil menggayakan spek mata gitu..susah tau nak mengabdikan kenangan gambo dlm pose camni..

Aku rasa gambo ni pun SWEET sgt sebabnya.. nampak keceriaan di wajah kami sambil pose tayang gigi gitu..


Aku rasa gambo ni pun SWEET juga.. sebabnya gambo ni menceritakan bermacam2 gaya (aahaakss bermacam gaya gitu.. ) pose yg Mirul berikan amat menarik dengan tangan peace.. sekarang ni payah dah nak suruh Mirul pose camni..

Nama : Maiza Azrina

Nama Anak : Mohammad Amirul Hisham

Tarikh Lahir : 22 April 2007 (2 thn 9 Bulan)

okies tu dia segala perkara2 yg diperlukan..
harap pihak penganjur berpuas hati dan dpt merima penyertaan ini..
wish me luck tuk contest ni k.. :D





11 ulasan:

i z z a berkata...

suuuuuwit sgt2..tomey2

**jeles lak cz xde anak..haishhh

Tie HT berkata...

good luck ya mama mirul.. ;)

Ain berkata...

SUKA PIC. NO. 2....

GUD LUCK RINA......

zai kulim berkata...

zai suka piccas no 2 sbb dua2 nampak gigi

NzA berkata...

so sweet!!!!gud luck!

CuTeMiUt78 berkata...

~izza~
aahaakkss.. jgn jeles yo.. sok2 time ko dah ada anak.. blh join..

CuTeMiUt78 berkata...

~tihara~
thanks

CuTeMiUt78 berkata...

~ain~
heh..heh..thanks ya

CuTeMiUt78 berkata...

~zai kulim~
ahaakss... model iklan colgate

CuTeMiUt78 berkata...

~nza~
heh..heh..heh.. mekacih ya kak

masdila berkata...

law suruh mazz pilih kan kak,,,mazz pilih yang nombr satu tu...hehehe

mak ngan ank sama jer,,,,huhuhuhu