N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

22 Jan 2010

Mendungnya Jumaat Ni..

Salam Semua..

Jumaat yg mendung...
pagi tadi dlm kul 6 cam biasa la kan.. waktu aku bgn pagi..
hujan kat umah selebat2nya.. rasa cam nak tido blk je..
aahhaakksss... dasar kemalasan mula mengusai diri la tu..
tapi berjaya gak aku menepis kemasalan tu..
heh..heh..heh..heh.. menepis gitu ya...
gagahkan gak g keja tau..
sib baik la tak lama sgt hujannya..
tapi kira mendung lagi la cocernya..
masa dlm perjalanan tu berdoa gak la.. biar la smpi office baru ujan..
bukan apa.. kesian kat cik abg aku bawa moto..
karang basah kuyup plak cik abg aku tu..
aku tak kisah la... bawa keta kan...
eemmm dah beritahu dah.. kat cik abg aku g sama2 je..
takyah bawa moto hari ni...
tapi cik abg aku tu.. 'batu besar juga ada atas pala' ahaaaksss...


eemmm ni la situasi cocer kat tmpt aku pagi tadi..
ahhaakkss... sementara tunggu lampu ijau kan.. nyempat lagi aku snap..
(tmpt keja aku tak jauh dari traffic light tu ha.. )
so okies la korang saja nak warm up dulu..
ada n3 best tau hari ni...
(n3 pasal kemenangan lagi... aahhhaakkksss.. sgt la skee...)
nantikan updated berikutnya k..


p/s: blog aku ni dah mula sengal dah.... kejap2 ok kejap2 tak.. aku perasan gak.. sure ramai yg tak blh nak view blog aku sepenuhnya... apa masalahnya ni ya..
ada sesapa dpt membantu... ????



20 ulasan:

Nida n' Hanafi berkata...

Amacam? Hujan tak sebelum sempat sampai ke pejabat? Semoga selamat pergi pejabat dan pulang ke rumah nanti

Dee berkata...

rasanya blogger kot prob..arini ok lak rina..

ko nyer cik abg tu pikir lebih senang dia naik motor sbb kalau nk gi solat jumaat karang xyahlah dia tumpang org lain..hehehe..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

salam sis,
haah, bile hujan
rase cam nak tarik slimut jer ...hihi
Akak, btol la ...lambat nak loading blog akak ni ..knape ?

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

yup...dah boleh view blog kak ryna...sebelum ni tak leh tau...samapi kiter wat entry khas kat blog kiter...ari ni memang cuaca malap gitu...cam nak hujan...syok kalo sambung tidok kan...

mummy_ayu berkata...

ah ah..kalu mendung or hujan pagi pagi rasa nak sambung tido je..bila sabtu or ahad pagi, jarang plak ujan kan?

alia berkata...

KAT SEBAN PUN MENDUNG GITU....

maslinamansor berkata...

pagi tdi kt rumah pn dh mcm nk ujan...

mrs shaifull berkata...

kalau dah nak ujan, tu yg malas gila nak bangun pg kan? hehehe tambah2 kalau dah hujan, alamatnya...sendiri mau ingatlah :)

CuTeMiUt78 berkata...

~nida~
aaahhaakksss... sib baik sempat... klu tak.. mau habis basah semuanya

CuTeMiUt78 berkata...

~dee~
eemmm agak la.. tu la aku buka hari ni.. cepat je loading nya...
harap tak berterusan la kan..
eemmm ya la kot.. aahhaakksss

CuTeMiUt78 berkata...

~mawar berduri~
emmmm tu la kan..
ntah akak sendiri pun tak pasti mengapa.. sebab akak sendiri pun terkena gak

CuTeMiUt78 berkata...

~mama Aqish~
eemmm tu la.. tuan punya blog pun susah nak view betul2... asyik la nak kena refresh je... mekacih la siap buat n3 khas lagi

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy_ayu~
aahaaaksss... betul tu

CuTeMiUt78 berkata...

~alia~
eemmm agaknya hari ni mendung semalaysia kot

CuTeMiUt78 berkata...

~maslina~
eemmm kita kat umah pagi td dah memang hujan..

CuTeMiUt78 berkata...

~ct noramiza~
aaahhaaksss... betul..betul...

i z z a berkata...

sejuk2 mcm nih la yg buat kita jd malas..hehe..smpat gak akak menepis yerk..

zh-ena berkata...

kat shah alam nie pagi tadi hujan sekejap..tapi tak lebat la..bila dh tgh punya la panas terik

CuTeMiUt78 berkata...

~izza~
heh..heh..heh.. sempat aje

CuTeMiUt78 berkata...

~zh-ena~
sama la kat tmpt akak ni.. pagi tadi punya la lebat ujan.. skali tghari.. panas la plak