N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

16 Jan 2010

Salam Semua... :)

Salam Semua....

Wallaaaa... lama gak aku menyepi ya... ada yg windu2 kat blog cutemiut ni ke..
eemmmm terima kasih pada korang yg sudi bertanyakan khabar diri ini..
eemmm aku dah kembali pada keadaan normal yg biasa..
kembali seperti dulu2 gak... aaahhaaakkss...
cuma kebelakangan ni aku amat bz sekali..
banyak benda yg perlu diuruskan...
dari hal peribadi, keluarga dan juga kerjaya....
syukur alhamdulilah... semuanya berjalan seperti yg dirancang....
walaupun tak terlaksana sepenuhnya....
tapi sekurang2nya... terlaksana gak la... dan dpt la memulihkan aku pada emosi yg asal..
so buat masa ni masa utk aku berblogging agak terhad skit..
tapi korang jgn risau.. pastinya aku akan kembali cam dulu
still aktif... utk berblog...
so nanti kan je story mory terkini dari blog cutemiut ni k..

************************
actually kan korang.. sekarang ni aku berada di JB tau..
bersiaran langsung dari JB la ni..
biasa la blk JB as jadual sebulan sekali
ni pun kira satu teraphy minda tau..
blk jumpa kedua ibu bapa tercinta..
dpt menghilangkan stress yg melanda...
ffffuuuuuuhhhhh... memang rasa lega yg amat...
so ok la korang.. nanti kan hapdet2 aku k..
byk tau story mory yg aku nak citer kan...
dari story mory kisah mirul ngan segala aktiviti dia..
hingga la story mory pasal citer2 yg berlaku pada kami..
eemmmm bila ditgk2 kan... cam byk gak tu...
tapi tak pe... aku akan tetap nak citerkan gak kat sini..







10 ulasan:

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

salam rina...welcome back...

i z z a berkata...

mau x rindunyer..seminggu x update..hehe

umminabilah berkata...

akak dh balik ek...akak xde sunyi rase blog...hehe...welcome back

masdila berkata...

rindu akk,,,,,,

eezah berkata...

lama tak updet blog..ari2 bukak..slamat berblogging semula..

CuTeMiUt78 berkata...

~alimaz~
thanks ya...

CuTeMiUt78 berkata...

~izza~
oh rindu gak ya

CuTeMiUt78 berkata...

~umminabilah~
aaahaaakksss.. windu2 ke

CuTeMiUt78 berkata...

~qaseh~
rindu ya

CuTeMiUt78 berkata...

~eezah~
uissshh buka blog hari2 ya.. mekacih