N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

21 Feb 2009

Suprise ke 3

Salam Semua...


Ok.. dah selesai sudah hutang tag kan... so kali ni aku nak story mory plak pasal surprise yg ketiga yg belum aku umumkan tu.. ok.. kali ni aku yg terima suprise tu... nak tau apa dia... emmmm... i've got something dari jauh gak..yg bebenornya aku terima poslaju ni dari dia ni pada hari khamis tu... tapi tak sempat nak publishkan disebabkan kebzian yg melanda... baru ni aku sempat nak publishkan...aku sendiri tak sangka akan terima sesuatu dari dia ni... masa aku terima pos laju tu... saspen gak..eh.. sapa plak yg hantar ni.. tgk nama... oh... dari dia ni rupanya.. baru aku teringat aku pernah memenangi print capture kat blog dia ni... so jom tgk apa yg aku dpt..


emmm.... tak dpat agak pada mulanya...sapa ya

bila tgk nama.... oh baru tau.. dari sapa dan ini lah isi kat dlm nya... eh apa tu.. siap ada tulis muzium negeri kedah...

sekali buka... oh... poskad ler... cantik2 tau....

gambo2 kat poskad tu semuanya tentang tmpt2 yg menarik kat kedah nun... sskkkkee... blh buat koleksi ni..

so... kepada luth.. terima kasih byk2 ya, maaf ler lambat publishkan hadiah luth tu.. akak dah terima hari khamis tu...


Tiada ulasan: