N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

4 Feb 2009

Header Kreatif 2

Salam Semua..

Heh..heh..heh.. ni nak beritahu kat korang ni.. tgh ler aku duk nilaikan header2 utk contest tu.. semalam dpt lagi satu header dari Eya.. wah rajin & kreatif la eya ni.. mekacih bebanyak ya.. sebab sudi buatkan.. byk tu.. header kali ni memang cantik giler.. skkkkee sgt.. dan aku akan nilaian gak header kali ni berserta ngan header2 yg lain.. actuallykan korang jgn ler salah faham ya, tak semestinya klu dah tamat tempoh tu.. tak blh nak hantar lagi header2 yg korang nak buatkan utk blog cutemiut ni.. still blh hantar selagi aku belum umumkan nama pemenangnya.. (klu dah umuman pun.. blh lagi klu ada sesapa yg nak buatkan.. aku tak kisah.. klu org sudi buatkan, aku lagi sudi menerima...heh..heh..heh..heh..) ok ni header terbaru dari Eya..



chantek tak..?? cantik kan.. skkkeee tau... mekacih eya.. kita hargai sgt2...

ok yg ni korang semua dah tgk kan.. yg kat bawah ni saja aku publishkan lagi.. sebab dari peserta yg sama... sungguh kreatif eya ni... mekacih ya...

ok tu je la.. just utk share ngan korang... aku masih lagi dlm proses pemilihan pemenang..(rasa2 korang la kan.. sapa pemenangnya...??) dan aku rasa hadiah misteri tu.. akan jadi lebih dari satu kot.. just wait n seee k....



19 ulasan:

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

bagilah hadiah kat semua termasuk saya walaupun tak menyertai pun hehehe...

Ciklinn berkata...

veri the cute yg amiruk paki spek tu.... yg header kaler biru..tu..mmg kraetiff n cantikkk.....

Unknown berkata...

aduh!! malas la masuk blog ko...
jelessssssss uwaaaaaaaaaaaaaaaaa..
byknye header ko cantek2...
tak aci tau!
kena wat gak contest ni tp huhuhu pezen contest dulu pun tak pos lg uhuks..

Unknown berkata...

Notes 4 Sadi n Mamafif..
kowang, kasila kakak mu ini menang plak uhuks.. tak sian ke kakakmu ini huhuhuhu

CuTeMiUt78 berkata...

~nnrina~
heh..heh..heh..hadiah utk contest2 yg lepas pun blm diposkan lagi.. lain kali kita buat contest lagi ya

CuTeMiUt78 berkata...

~ciklinn~
ha'ah kan.. ciklinn punya pun cantik dan kreatif gak.. kita skkkee

CuTeMiUt78 berkata...

~ena~
oh..oh.. takmo jeles la.. aku buat contest ni pun just 4 fun.. emmm.. ko buat pengumuman tuk mamaafif ngan sadi tu.. ko nak menang contest apa plak ya.. rasanya aku takde umumkan buat contest lain selain dari contest header kreatif tu je..

wanie berkata...

cantik header ni..mesti susah nak pilih pemenang nye..

ade kuiz kat blog wanie

atie berkata...

memang cantik seme tu rina, kalau kaktie pening dah nak pilih yang mana tau...

CuTeMiUt78 berkata...

~liwaniel~
tu la.. memang susah gak nak pilih.. fening pala dibuatnya.. ok.. kita dah pun hantar jawapannya.

CuTeMiUt78 berkata...

~kakatie~
hah tu ler.. fening ni

UnGu VioLet berkata...

nampak gaya macam eya nie jer pemenangnya... takpela.. klu tak menang, mar pasrah.... waaaaaa... tapi, nak jugak menang.....

Tanpa Nama berkata...

kty suka yg palin ats.tuh.

eya berkata...

no komen..hehe..

Unknown berkata...

cute...
notes tu utk contest komen bulanan ko.. aku nak menang plak.. asik drang jek muahahaha..aci tak? ahaks.. atau ko dah takde contest utk komen paling byk bulanan ke?

CuTeMiUt78 berkata...

~unguviolet~
heh..heh..heh.. masih dlm penilaian.. insyallah menang kot

CuTeMiUt78 berkata...

~kakty~
heh..heh..heh.. ramai yg suka

CuTeMiUt78 berkata...

~eya~
heh..heh..heh

CuTeMiUt78 berkata...

~ena~
emm.. sorry la ya.. disebabkan ada kesilapan teknikal.. widget top komentar tu macam tak blh dipakai ler.. sebab setiap kali aku masuk je blog ni.. confirm top komentar point tu.. akan berkurangan.. so aku tak dpt nak trace berapa byk korang komen.. tu yg aku tak buat lagi dah.. tapi insyallah akan ku buat coming soon.