N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

18 Okt 2008

Award Lagi...

Salam Semua...

Hari ni mood aku dah kembali ok.. rupanya semalam tu.. internet problem..tu yg smpi hilang gambo2 slide aku yg tak seberapa tu..sib baik ada blk.. skkkeee...sgggt. Klu tak jenuh gak nak godek2 lagi buat yg baru.. heh...heh..heh..
K lah..kita lupakan seketika pasal aku yg tak betul semalam ... hari ni aku bertambah2 skkkeee.. sebab dapat award blogger aktif dari Luth Textile tak sangka plak terpilih.. terima kasih ya Luth. Emmm.. aku ni blh dikatakan blogger aktif ke..?? Korang yg menilai.. aku tak mau komen pe2.. pe yg aku tau.. aku memang suka blogging..(sejak aku ada blog sendiri ler..) so..see the award k.


terima kasih banyak2 ye Luth, diatas pemberian award ni pada cutemiut78..



Tiada ulasan: