N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

17 Okt 2008

Bluurrr.....

Salam Semua..

Isshhh...takde mood ler..korang perasan tak kat sibe bar aku ni.. all gambo slide aku ilang.. mana ntah.. bila aku buka blk slide tu.. all empty.. boringnya.. ke ada yg nak sabotaj aku... pelik bin hairan jap.. pening pala ler cam ni.. penat2je.. buat.. Bila save blk code tu.. pun sama empty gak.. ahhhhh...buhsan... boring.. ataupun internet kat office aku ni mengong.. tadi pagi masa aku buka.. ok je... ni buat hal plak..adusss.... ada sesapa yg blh tolong tak.. camne erk nak buat...
Aku bukan pe.. tu semua kenangan tu.. aku plak jenis klu dah create sesuatu..syg nak ubah suai lagi.. penat ler.. tu yg hangin je.. ni.. Sorry ler klu korang kata ngada2 plak aku ni.. pasal tu pun nak citer kat sini.. pe pun.. tu semua terpulang ler pada pemikiran korang.. yg pasti.. teramat ler boring....

10 ulasan:

Unknown berkata...

lor...sian ko cute...
camne leh ilang tu..
aku nak tolong pun tak reti
tu pasai aku wat simple2 jek, tak memeningkan palotak..
ko sabo ye cute...

CuTeMiUt78 berkata...

~ena~ hah tu ler.. aku sendiri pun tak tau camne blh jadi camtu.. bukan per.. tu ada sentimental value tu..

SaDi berkata...

sadi pakai picasa utk slide... so... tak bole nak tolong laaa... tak tau lak naper yek...

CuTeMiUt78 berkata...

~sadi~ emm tu ler.. ingat nak tukar gak ler.. guna picasa..

YanDarwisy berkata...

ko pi teluk batik best tak? aku pi next week on deepavali. Family day laki aku...best x?

CuTeMiUt78 berkata...

~yarn~ memang best.. cuma tak sempat mandi je...

deza berkata...

Siannya... Mesti jenuh nak godek2 balik

CuTeMiUt78 berkata...

~deza~ heh..heh.. rasanya kan internet network problem ler.. tu dah ada blk dah.. lega..

Luth Textile berkata...

PERHATIAN!

SILA DATANG KE BLOG LUTH..

AMEK AWARD ANDA..

SEKIAN TERIMA KASIH

CuTeMiUt78 berkata...

~luth~ oh ya ke... best ni dapat award ler plak.. thanks luth.. nnti kita ambil ya..