N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

16 Nov 2010

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Salam Semua..

Esok semua Umat Islam akan menyambut
Raya Aidil Adha...
klu kat JB ni.. sambutan raya Aidil Adha ni tak la semeriah raya Aidil Fitri..
tapi klu dah nama pun raya... tetap rasa kemeriahan raya kan..
lebih2 lagi bila berkumandangnya lagu2 raya..
cam aku kat ofc ni...
dari Hari Senin semalam dah berkumandang lagu raya..

Aku raya thn ni dpt cuti sehari je..
dah la tgh2 minggu...
rasa cam tak nak blk BP je..
tapi kesian plak kat my cik abg...
nanti dia raya sorang2 la plak..
nak tak nak.. aku kena blk gak..
walaupun sehari je cuti...
so hari ni pas blk keja...
aku akan blk semula ke BP..
berkemungkinan mlm nanti kami akan gerak ke Felda Moakil, Segamat..
sambut raya ngan kakak ipar aku..
biasa la kan..aku ni kan takde mak pak mertua..
so sambut raya ngan adik beradik je la...

Di kesempatan ni... aku nak mengucapkan


ucapan yg serba ringkas dari kami..

p/s : esok cuti.. hari Khamis dah keja dah.. :D
selamat bercuti2..






Kerja dari Rumah klik sini

7 ulasan:

ct rahani berkata...

selamat hari raya korban kak.. hati2 balik kg nanti.. tc..

Dee berkata...

salam aidiladha rina..

attyfir berkata...

selamat hariraya aidiladha..rina

Tanpa Nama berkata...

Selamat Hari raya..

hati2 beraya! musim ujan lebat petang2 nih!..

err, aku cuti 2 ari...jumaat aku naik kije! hehe!

mummy_ayu berkata...

salam aidil adha...

iManAzRaf berkata...

selamat hari raya kak....
hehe.. kite pn trus drive blik mersing...

Nida n' Hanafi berkata...

Salam Aidil Adha...

Felda Moakil, namanya mengingatkan diriku setiap kali balik dari Kuantan ke Pontian.. pasti lalu kawasan itu..