N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

19 Nov 2010

Contest : For my Baby Name by Imz

Salam Semua..

Wokey kali ni n3 bercontest plak..
aahhaaakkss... lama dah kan tak menjoinkan diri ngan contest2 ni..
padahal kan aku dah save kan pasal ni kat draft dari hari pihak penganjur invite tuk join..
sorry la ya.. hari ni baru terpandang blk draft ni
dan sekali gus mempublishkan kat sini..
aahhaaakkss....
okies kali ni aku nak menjoin contest ni



.....CONTEST FOR MY BABY NAME.....

hah tu dia...contest nama baby..
hik..hik..hik.. soka join klu bab nama2 baby ni..
memandangkan masa aku ngandung dulu aku skeee cari nama2 baby..
klu rasa best je.. aku catit kat buku..
konon ala2 simpan la kan.. :D
heh..heh..heh.. meh tgk apa syarat2nya..

1. Nama utk lelaki @ perempuan...kalau dua-dua pun bleh.

2. Kalau perempuan nama depannya mesti bermula dgn Nur...kalau lelaki..mesti bermula dgn Noor...

3. Mesti ada 3 nama..termasuk pangkal Nur @ Noor..cth: Nur XXXX XXXXX...mcm tu la...lelaki pun sama 3 nama...cth: Noor XXXX XXXX..

4.Lebih diutamakan jika 2 nama terakhir tu bermula dgn huruf A..tetapi kalau nama pangkal huruf lain pun tak kisah..kalau sedap ok je...

5. Kalau boleh disertakan dengan maksudnya sekali lebih afdal...

6. Korang leh join, just tulis kt komen bawah tu je..

7. Tarikh tutup mcm kt banner atas tu..aku akan bagi tahu pemenangnya minggu pertama December tu...oraite..!!


8. Sesiapa aje leh join..rakan-rakan blogger ke..@ rakan-rakan baru ke leh jer...tak yah jadi follower aku pun tak per..kalau nk jadi pun tak per..no hal la..i tak kisah..hehe..

notes: bg sesiapa yg bukan dari blogger...tinggalkan sekali email address anda ek...senang nk contact nt kalau terpilih..oraite..!!

tu dia segala syarat2 yg di tetapkan..
amat senang kan..
tak yah la nak cari gambo ke apa kan..
just kongsikan nama2 baby yg korang rasa berkenan..
okies pilihan aku tuk nama baby imz ni..

Baby Boy ;
1. Noor Amirul Akashah
2. Noor Ahmad Daniel

Baby Girl ;
1. Nur Arissa Aleysa
2. Nur Ariana Darina

heh...heh...heh...
mana la tau ada rezeki
nama2 ni terpilih kan...
so harap tuan umah berpuas hati yo ;D







Kerja dari Rumah klik sini

2 ulasan:

Yan berkata...

ekekekek cam yan jugak aritu wat contest name baby.. hehehe

CuTeMiUt78 berkata...

~yan~
hik..hik... sama la kan