N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

10 Nov 2010

Celoteh Pagi Rabu

Salam Semua...
Perjalanan pagi ni... cam biasa je...
sama je cam2 hari2 yg lepas..
tak berapa nak jammed.. tapi ada gak jammed..
eh camne tu.. aaaahhaakksss.. buat2 faham sudah..
Sekarang ni blh la nak bertenet kat umah..
sebab adik aku yg baik hati telah menopap (eh ada ke bahasa ni..) berukband dia.. :D
makanya blh la kakak kesayangan ko ni menggunakan sewenang2nya..al maklum la..
(oopppsss.. yg bebenornya kami kongsi2 erk..)
aku takan bertenet kat ofc klu waktu keja...
klu n3 yg keluar pada siang tu.. adalah n3 pagi2 sebelum buat keja..
dan n3 tghari.. yg telah aku autopublishkan..
Semalam sempat la singgah umah kengkawan..
tapi tak semua la...
sebabnya aku kan lama dah tak menjengah umah kengkawan..
byk citer yg aku ketinggalan..
so bila aku singgah tu..
aku akan pastikan baca mana2 n3 yg aku terlepas..
kira baca marathon la...
tu yg menyebabkan tak dan nk singgah semua..
tapi tak pe.. aku akan tetap buat kunjungan balas kat umah korang yg rajin menyinggah kat sini..dont worry okey..
Cuma aku dah mcm bluuuurrr2 la plak nak menreply msg2 dari shout box tu..
sebab terlalu byk nak aku reply..
so aku just baca sekali lalu je..
mana2 yg tanya soklan2 kat shout box tu.. insyallah nanti aku akan reply bila aku buat kunjungan balas ya...harap maklum..
ok la.. selamat bertugas buat semua... ;D






Kerja dari Rumah klik sini

6 ulasan:

mummy_ayu berkata...

happy working to u too!!

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

terima kasih kak rina kerna sempat siggh blog sy....muahhhhhhhh

attyfir berkata...

kty pun dua tiga menjak ni bz skit..
kdg singgah blog kawn2..tp takdan nak tinggal jejak

CuTeMiUt78 berkata...

~mummyayu~
thanks a lot..

CuTeMiUt78 berkata...

~zura@iwan~
thanks gak sebab sudi menyinggah sini

CuTeMiUt78 berkata...

~kty~
eemm sama la kita... bz memanjang...