N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

30 Nov 2010

G Ngeteh !!!

Salam Semua..

Aahhhaakksss... bersiaran lagi...
eemmm kali ni bersiaran dari umah..
dak Mirul dah selamat smpi ke Bido....
aahhaakksss.... dah lena diulit intan...
dah tido dah...
eemmm kepenatan la tu... main je seharian...
tu yg tido cepat tu....
pas maghrib dah mula tergolek2 pastu terus selamat beradu...

Emmmm kali ni nak story mory pasal last week punya citer..
aahhhaakkss.... ate gambo dah lama di uploadkan
dan dah tersimpan kat draft...
so tinggal nak buat n3 je...
tapi tiap kali nak buat n3... idea cam blank gitu...
tak tau nak mula camne...
la ni baru idea dtg...
bila tgk blk gambo2 ni :D

Story mory last week..
hari apa aku tak ingat...
tapi yg pasti mlm la....
atok Mirul ajak g ngeteh kat luar...
eemmm to Zura@iwan...
pernah tanya kan apa tu maksud ngeteh...
klu org jawa kata.. ngeteh tu cam g minum2 la....
tapi merangkap cam makan2 gak la...
so mlm tu... kami g la kat pasar borong Pandan...
dah alang2 mak aku nak beli barang dapur kan...
sebelum g beli barang2... g la mkan2 a.k.a ngeteh...

ni set nugget tuk Mirul..
siap ada kentang + Nugget tempura + sos tomato + mayonis...
ada gak order satay ayam + daging... tu dak Mirul punya selera..
menu aku ngan adik aku.. sziling kantonis mee...
aahhaakkss... selera tak hingat tu...
ayah aku ambil menu nasi ayam merah penyet...
mak aku plak ambil menu set bubur berlauk..

hambik penuh meja ngan makanan2 tu...
gambo makanan je ya.... gambo org mkan..takde sapa yg nak snap..
air plak... aku order air epal ; adik aku lai ci kang ; ayah aku fresh orange ; mak aku sirap laici+asam boi ; dak mirul air carrot susu takmo kalah tu.. :D
makan2...makan2.... dan makan2.. minum2... borak2..
gitu gini.. dkt kul 10 lebih gak la...
bbbuurrrrppp perut dah kenyang...
apa lagi baru la bergerak mencari barang2 dapur...
tapi hanya ayah aku ngan mak aku je g...
aku , Mirul ngan adik aku... lepak kat keta...
tak larat nak jalan... :D

Konon nak g la jenjalan kat bazar2 kat pasar borong tu..
sekali tutup dddaaaa....
ingatkan dah kul 10 lebih makanya tutup la kan..
rupanya... diaorg tutup sebab ada KPDN dtg buat serbuan...
patut la tutup semua bazar2 tu...
al maklum la.. bazar2 tu byk barang jualan tiruan...
cam beg2 tangan la.. baju2 la... jam2 la...
macam2 la... sapa warga JB tau la kan...
last2 kami duk tunggu je mak ayah aku kat keta...
dlm kul 11 lebih baru gerak blk...
dak Mirul dari dlm keta lagi dah selamat lena...
perut dah kenyang kan.. :D


p/s: n3 penutup tuk bulan November... esok dah masuk bulan baru weeeeiii





Kerja dari Rumah klik sini

7 ulasan:

ct rahani berkata...

lama x gi pasar borong kak.. selalu cari lauk2 kt smart jer..

hurmm.. jap je penghujung tahun kan kak.. lg sebulan masuk tahun baru dh..

mikamusz berkata...

Hi dear

feel free to join contest on my blog
http://oklahtu.blogspot.com

attyfir berkata...

itulah kan rina.jap je dah masuk bulan 12

CuTeMiUt78 berkata...

~ct rahani~
eemmm tu la kan

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy darin~
oh.. thanks dear... nanti kita g terjah

CuTeMiUt78 berkata...

~kty~
yup betul tu kak

poster printing berkata...

hurmm. jap je penghujung tahun kan kak.