N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

1 Jul 2010

Mirul !!! Oh!! Mirul

Salam Semua...

Kali ni nak story mory pasal dak Mirul plak..
lama gak rasanya tak story mory pasal dia kan..
masa kejadian adalah petang semalam..
masa aku baru blk dari keja loorr.. ala baru blk dari KLuang tu ha..
meh tgk gelagat dia..
yg sempat aku snap kan.. tanpa pengetahuan dia..

hah tu dia.. duk tolak beskal.. rosak katanya..
hambik ko.. dengan tak pakai bajunya..
pastu pakai seluar BESAR punya.. dah macam skirt plak aku tgk..
anak sapo la tu.. ;D
pastu kan dia terperasan aku duk ambil gambo dia..
terus aku konon tgk kat langit..
dia blh plak tanya.. "ma, tgk apa.."
aku ckp la.. tgk langit tu.. gelap cam nak ujan..
tu yg dia pun duk pandang langit.. aahhhaakksss... lawak la ko nak..

pastu dia tau aku duk ambil gambo dia..
dia duk posing la kat beskal tu..
aahhaakksss.. tgk dah macam anak apa dah aku tgk dia pakai seluar tu..
yg bebenornya seluar tu adalah seluar kakak sepupu dia..
di sebabkan masa kat umah pengasuh dia aku blh terlupa nak masukkan seluar dia..
makanya yg ada kat dlm beg tu hanya seluar ni..
tu yg pengasuh dia pakai kan seluar tu.. janji dia berseluar..
aahhaaakkss... mau gelak guling2 aku di buatnya

ahaaaakkss.. dah la badan makin membulat.. pakai seluar tu..
paras dada plak tu.. mau tak gelak aku di buatnya..
pastu siap posing cenggini.. memang la lawak habis aku tgk..
heh..heh..heh.. sian anak aku ni.. ;D
sorry la sayang.. lain kali ma janji bawa seluar ayul banyak2 k.. ;D




Kerja dari Rumah klik sini

8 ulasan:

Dee berkata...

cute je mirul..tp budak boyak ni..aku dpt rina..aku cubit2 perut dia..hehehe..

Yan berkata...

kak.. mirul tak kesah plak pakai suar orang len..??? hehehe

mekchu berkata...

hehehe.. sian mirul.. penat lelah dia posing.. mama dia bleh gelak kan.. tp mmg bertambah comel tgk mirul pakai sluar besar

zAnNa@mAMaBaTriCE berkata...

cam p ramlee ler mirul..nga suar paras dada tu.....
semangat tul mirul nie kan....kalau peluk2 gomol2 nie mmg syok habis nie...

masdila berkata...

ala mirul makin bolat kamooo eyh....

kak kiter rindu akk r.....

lama xchat ngan akk,,,,

akk da kjer eyh sekarg....

kjer per kak????

Ummi Eisya&Amani berkata...

ya ampun..memang klakar tul la nengok mirul pakai sular gitu..hihi..macam2 gelagat mirul ni..

Izan Ishak berkata...

hehehe...mmg kelakar lah tgk gelagat mirul ni. dah mcm org besar je gayanya~

poker strategy berkata...

really ! i like this post very much..