N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

28 Jul 2010

Rabu Hujan !!

Salam semua...

Pagi Rabu yg hujan..
eemmm kat tmpt aku hujan sekarang ni..
hujan turun dari kul 5 pagi klu tak silap aku..
sejuk giler pagi tadi nak mandi... bbbbbrrrrrrr...
walaupun sejuk.. aku tetap mandi..
aahhaaakksss... nak jadi apa tak mandi pagi...
iiisshhhh... tak selesa tau klu tak mandi pagi...
jenis aku plak.. tak kira la sejuk ke panas ke mesti mandi pagi..
sebabkan ada gak tau org yg jenis tak skeee mandi pagi...
heh..heh..heh...heh..heh...
hah ni gambo pagi tadi punya citer..
masa aku nak ketempat keja...



waktu ni jam dah menunjukkan 8.30 pagi tau..
tapi see cocer.. cam baru nak kul 7 gitu..
tgk kat bukit tu.. nampak kabus masih tebal kan..
waktu ni gerimis2 je... tak lebat la macam awal subuh tadi...
tgk jalan ketempat keja aku ni lengang je kan..
aahhaakkss... klu korang nak tau..
ni la jalan short cut ketempat keja aku...
perjalanan dari umah ikut jalan ni...
dalam 20 minit je... so tak de la sibuk nak menempuh lampu isyarat yg berderet2 tu..:D
walaupun cam tu... aku kena gak hati2 sebab jalan ni amat la sunyi sepi..
cuma lori2 je yg byk lalu sini..
tapi tu pun tgk gak hari2 nya... :D
so sekarang ni dah selamat smpi office... :D





Kerja dari Rumah klik sini

6 ulasan:

Mak Su berkata...

kalu ujan pagi2, maksu lambat le ke tempat kerja... huhuhu

Ummi Eisya&Amani berkata...

haah la..tapi hujan ni macam selang selikan..hujan hari ni,sok panas lak..

maslinamansor berkata...

tak hujan pun tempat mas...
takpe2... hujan rahmat tue..

mummy_ayu berkata...

kat kl ujan malam tadi jer..pagi dah stop..so lena jer tido...sejuk..

attyfir berkata...

SONOKNYA G KEJE TADE LAMPU MERAH ..

KTY KENA LALU 4-5 LAMPU MERAH KALO NAK G OPIS..

ninie's corner berkata...

lengangnya jln....klu jln ke tmpt keje Ninie lengang cam gini...maunya 5 minit dah sampai off.....:0