N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

7 Jul 2010

Kisah Lagu dan Aku.. !!!

Salam Semua...

Ahhhaakksss... tajuk tak hingat punya kan...
kisah lagu dan aku lagi tu...
eemmm memang pun hari ni nak story mory pasal tu...
korang nak tu apa kisah nya..
pasal lagu ni..

"Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu

Aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bias kau rindu

Karena langkah merapuh tanpa dirimu

Karena hati telah letih

Aku ingin menjadi sesuatu yang slalu bisa kau sentuh

Aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu

Tanpamu sepinya merantai hati

Ohh...Bayangmu seakan akan...

Kau Seperti nyanyian dalam hatiku yang memanggil rinduku padamu

Ohh...Seperti udara yang ku hela kau selalu ada

Hanya dirimu yang bisa membuatku tenang

Tanpa dirimu aku merasa hilang dan sepiKau seperti nyanyian dalam hatiku yangmemanggil rindu padamu

Ohh...Seperti udara yang ku hela kau selalu ada,selalu ada dan selalu ada

Yang selalu ada dan selalu ada "



for sure korang tau kan lagu sapa ni kan...
lagu "DEALOVA"
dari Once...
ada kenangan lagu ni ngan aku..
4 thn yg lepas... my cik abg aku ajak aku kawin melalui lagu ni...
rasa cam terharu gak la..
sebab tak sangka la kan dia duk nyanyi2 lagu ni
aku ingat kan dia saja suka2 nyanyi kan..
rupanya senikata yg dia nyanyi secara spontan tu
membawa maksud sebenar... :D
tu la lagu ni menjadi kenangan dlm kehidupan kami...
smpi sekarang klu dengar lagu ni
for sure aku tersenyum2 mengingati kisah tu...




Kerja dari Rumah klik sini

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lagu ni dah 4 tahun ke Na?
mcm baru 2 tahun je rasa...hehehe!

anyway! moga kekal bahagia sampai akhir hayat!

ninie's corner berkata...

romantik gitu.....:D

poker strategy berkata...

I really would like to share some of my work with others. I know there are sites but the internet is such a zoo, I was wondering if anyone has any suggestions for sites where you can share writing?