N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

8 Jul 2010

Khamis daaaa..

Salam Semua...

Selamat pagi Khamis..
hari ni cocer kat sini mendung la plak...
tapi tak nampak la tanda2 nak ujan...
sebab tak berapa gelap...
eeehhhhmmmmmmmmm.... bila cocer cam ni..
rasa semangat nak keja tu.. hilang la plak..
aahhhaakkss...dah mula la virus "M" melanda ni... ;D
pagi tadi masa g keja pun dah ala2 gerimis je...
emmm citer pasal nak g keja pagi tadi kan..
tgh2 drive... skali kan.. terdengar siren polis..
pastu kan dgr polis tu cakap.. "ketepi.. ketepi.. "
ah sudah.. aku tgk gak dari cermin pandang sisi..
kot la kan aku ada buat salah ke apa...
aku perasan gak.. keta depan aku.. keta belakang aku..
semua duk bagi signal ke kiri tuk berenti..
ngan aku2 skali berenti...
ingat kan napa la...
pastu kan nampak la.. berderet2 polis traffic lalu..
uuiisshhh.. pe ke halnya ni..
rupanya.. SULTAN JOHOR lalu daaaa.....
tabik hormat skit kat SULTAN JOHOR ya... ;D
sayang tak sempat nak snap gambo..
klu aku tau Sultan nak lalu..
mau aku standby kamera awal2.. aahhhaakksss.. nyempat tu...
teringat aku.. klu dulu kan.. ala masa zaman Sultan Iskandar la...
klu sesapa yg tak beri laluan.. mau kena lempang ngan baginda tau..
pastu.. paling2 pun.. kena buang daerah..
tu dulu la... aku dgr org kata masa aku zaman aku sekolah2 dulu..
sekarang ni.. takkan la Sultan nak buat cenggitu kan..
Sultan sekarang ni.. anak Sultan Iskandar yg dah mangkat masa awal thn ni..
bila Sultan dah lalu.. makanya.. keadaan lalulintas kembali la cam biasa..
aku pun selamat smpi ke ofc...
eemmm tu je la nak story mory utk hari ni...







Kerja dari Rumah klik sini

3 ulasan:

maslinamansor berkata...

Tempat mas pun mendung...
Harap2 esok tak hujan sebab nak balik kg... hehehe

attyfir berkata...

salam rina..sekrg cocer besh je..sokmo mendung..rina takecare ye..

Tanpa Nama berkata...

Sultan nak kemana pulak tu Na? turun BP ke dia?