N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

9 Jul 2010

Musim Banci.. !!!

Salam Semua..

Slamat... hari Jumaaatt...
yeeeehhaaa Jumaat sudah.. :D
harus la skkkkeee kan.. sebab hari ni last day keja...
aahhhhaaakkkss....
planning tuk hujung minggu ni nak menghadiri jemputan...
eemmm dah mula byk dpt jemputan ni.. :D
ni pun tgh sibuk buat persiapan tuk majlis kawin anak sedara my cik abg...
majlisnya minggu depan,...
emmm ni nak story mory pasal kes semalam..
masa aku blk keja smpi umah lebih kurang kul 5 ptg gitu la..
skali tgk kat laman umah tu ada la sorang budak nak kata lelaki cam ala2 pompuan..
nak kata pompuan ala2 cam lelaki..
ala senang kata.. kaum yg AUUUUWWWW tu la...
(eemmm memang nampak gaya cam budak lagi,..)
duk tunggu kat situ.. aku pun tanya la..
"nak jumpa sapa dik.. " sebab budak ni memang aku tak kenal..
dia blh tanya plak.. akak duk mana..
aaiikkss.. pe kes budak ni.. tetiba tanya cenggitu kan..
aku pun cakap la.. duk sini la... sambil tunjuk la umah aku kan..
napa dik.. sebab aku tgk muka dak tu.. cam confuse je kan..
rupanya dia tu "PEMBANCI" okey..
la... aku ingat kan dia sesat cari umah org..
so aku pun jemput la dia masuk..
bermula la sesi termubual..
tanya nama.. berapa org duk umah ni.. apa pekerjaan..
apa kaitan.. berapa tarikh lahir...
guna kenderaan apa...
siap blh tanya.. kat umah ni berapa byk basikal kak...
aahhaaakkss.. basikal pun masuk banci gak..
pastu blh tanya plak.. akak tanam apa... ???
aahhaakksss.. aku cakap la.. awak nak akak tanam apa...
terus dia gelak BESAR punya...
maksud dia kat umah ni ada tanam apa2 tak...
cchhhheeettt.... soklan tak berapa betul kan...
aku jawap la ikut kepala aku gak..
eemmm pasal tanaman pun masuk banci tau...
lebih kurang dekat 1/2 jam la duk sesi temubual tu...
dan mengisi segala form bagai...
pastu bila dah siap... terus dia tampalkan kad banci yg kaler kuning tu..
kat dpn pintu umah aku..
makanya umah aku dah selesai di banci..
umah korang dah banci belum.. ??




Kerja dari Rumah klik sini

7 ulasan:

Dee berkata...

silap hb..dorang dtg xde org kt umah cute..abih camno..hehehe..

Tanpa Nama berkata...

ontahlahhh rmh aku dah ada yg datang banci ke blom...
aku syak derang pon dah naik BENCI dtg rmh aku, sbb madangggggg je takde org kat rmh!

hohoho!

Nida n' Hanafi berkata...

Jawapannya sudah tentu tidak akan dibanci.. jenuh gak kalau nak dibanci, kena tempah tiket flight..hehe

poker strategy berkata...

Why is taking a census in the US illegal (as mentioned in the West Wing Season 1)? Something about sampling..?

Izan Ishak berkata...

rumah izan blm banci lagi...cepat2lah sikit...letih menunggu~

attyfir berkata...

rumah kty pun lom lagi..

Yan berkata...

takdepun orang dtg banci...
rasenye yan hari2 ade kt umah skang ni hehehe.. tingin gak kene banci nih.. agaknye jauh benar Kota Masai ni.. tukang banci tak nyempat nak kemari

abg kata isi borang online jek

harijadi pun dia tanye ekk...