N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

1 Jul 2010

Citer Semalam

Salam Semua...

Baru la sempat nak menghapdet..
semalam aku takde kat ofc
sekarang ni nak on9 kat umah amat la malas..
lebih lagi bila tenet tgh mengong gitu kan.. bertambah2 la malas.. ;D
semalam aku ke ofc Kluang..
ada hal yg perlu di uruskan..
aku dari rumah dlm kul 9 pagi gitu..
smpi kat ofc Kluang yg berhadapan ngan stesen keretapi Kluang..
terus la singgah ke...

aha.. aku duk breakfast kat KLUANG RAIL CAFE
yg fames amos ngan roti bakar kat Kluang ni...
tmptnya betul2 kat stesen keretapi Kluang
orang2 Kluang mesti tau kan...

aku order teh tarik.. maveles gitu... aahhhaakksss...

kat atas meja ni ada tersedia telur separuh masak + nasi lemak + mee hoon goreng (yg duk berbungkus tu la.. ) + kuih pulut panggang..
sapa yg nak makan blh ambil je.. tapi pastu bayar la kan.. bukan makan free aaarrr...

disebabkan Kluang Rail Cafe ni fames amos ngan roti bakar..
so aku order la roti bakar SATU..
see ni la roti bakarnya,..
first time tau aku duk makan kat sini...
roti bakar kaya + majerin..
sekeping ni 90 sen je klu tak silap aku loorrr...
memang sedap... rasa cam nak order lagi je..
tapi malu aahhhh.. dah la org yg belanja..
tak kan aku nak lebih2 kot..
(bos aku la yg belanja... sebab tu terlebih malu.. ;D)
pastu duk la lepak2 sat.. sementara nak masuk off
tgk je la suasana kat Kluang Rail Cafe ni...

hah ni pekerja2 Kluang Rail cafe ni..
all in red... suasana nya memang cam ala2 warung kopi lama2 gitu...
kira tradisional la gitu...

hah kat atas tu adalah menu dan harganya..
kira tak la mahal mana pun.. bagi org yg berpendapatan cam aku la..
kira orait la.. sedap gak..
sebelah menu tu adalah gambo menteri Johor kita duk makan kat cafe ni..
klu tak silap aku kan.. Sultan Johor pun ada gak dtg ke cafe ni baru2 ni..
ala masa KEMBARA MAHKOTA JOHOR yg baru lepas ni...
glamer gitu kan...
pastu tgh duduk tu.. ada la keretapi eemmm apa namanya ya..
ala keretapi yg cenggini ni ha

yg ala2 cam keretapi orang British ni..
yg nampak exclusive gitu..
penumpang2 nya semua adalah mat2 dan minah2 saleh uuuu...
siap lambai2 gitu.. ala2 model keretapi.. aahhaakkss..
jakun kan cam tak pernah tgk keretapi..
pastu sementara kita org tgh tunggu member sorang lagi smpi..
nampak la mamat cina ni..

korang tau apa yg dia buat..
dia ni adalah salesman yg jual apa ntah ya.. lupa plak aku..
yg aku nak tekan kat sini.. rambut dia tu ha..
tak menampakkan dia ni seorang salesman..
ala2 rambut "PANG" tu ha.. yg dah macam trojan aku tgk..
kaler merah plak tu..
pakai siap punya kemas... tapi penampilan hampeh...
siap telinga bertindik penuh cuping telinga dia...
aahhhaakksss...
pastu terus kita org belah.. tak kose dah tgk gelagat cina tu..
pastu tghari bos duk belanja lagi..
gi la makan kat warung area2 stesen keretapi gak...
ni air yg aku order..
korang tau air apa ni..
"AIR LIMAU AIS" tapi aku tgk dah macam "AIR JUS LIMAU"
aahhaakksss... belasah je la kan.. ate org belanja.. jgn byk songeh
pastu menu makanan aku plak..ni ha..
NASI UJANG...
aku tak tau kenapa nama dia ujang..
tapi mengikut kata member aku nasi UJANG ni adalah nasi paling fames kat area KLUANG ni..
aku pun tak pasti kebenarannya...
sapa2 org Kluang blh explain tak.. ??
nasi UJANG ni cam ala2 nasi Paprik ayam tu..
tapi dimasak cam masak kicap + sambal lada ijao gitu..
rasanya best gak.. even ni first time aku mkan nasi Ujang ni..
apapun syukur alhamdulilah...
kenyang perut.. suka hati (sebab org belanja kan.. )
so tu je la story mory pasal semalam..
aahhhaakkss.... lebih citer pasal makan kan.. ;D




Kerja dari Rumah klik sini

2 ulasan:

Ummi Eisya&Amani berkata...

eii bestnye tengok roti tu..besar ekh..

best tu bos,belanja makan sepanjang hari...bodek bos ke??hihii

Tanpa Nama berkata...

aku yg ada atok (atok TR) kat kluang pon tak penah merasa Roti bakar tu...sila salahkan TR sbb tak penah umor bwk aku ke sana..

balik balik..ABC ABC ABC. Dia igt aku ni budak tadika agaknya..!

x(