N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

26 Sep 2008

Salam Lebaran...

Salam Semua..

Hari ni.. mesti ramai yg dah bercutikan.. kemeriahan raya semakin terasa.. so dikesempatan ini, saya cute miut a.k.a Rina ingin mengambil kesempatan memohon maaf dan ampun pada semua......andai ada tersalah bahasa..atau berbicara....walaupun hanya saya kenali melalui alam maya ini....anda semua adalah kawan2 yg saya senangi....serta terima kasih kerana telah banyak bagi pendapat yang bernas dan nasihat kepada saya....apa2 pun kita semua tetap bersaudara..........(saudara seISLAM tentunya)
Kepada yg bakal pulang ke kampung ........berhati2lah ketika di jalan raya, doa dari saya semoga anda semua selamat sampai ke destinasi yg di tuju....!
semoga anda semua bergembira bersama family & sanak keluarga di hari lebaran nanti.....dlm kita bergembira jgn pula kita lupa pada yg tiada........

Salam lebaran dari saya buat anda semua..............

SELAMAT HARI RAYA ALDIFITRI.....................



so terima la kad raya yg tak seberapa ni..dari kami sekeluarga khas untuk semua yg membaca atau menjengok ke blog ni..















8 ulasan:

Unknown berkata...

SELAMAT ARI RAYA WAT CUTE SEFAMILY...
KALO SUDI RAYA NI MAI LA MAH ENA K..

Unknown berkata...

kad raya sis dah sampai...tenkiu...

nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin..besok kite dah balik kg

CuTeMiUt78 berkata...

~ena~ slamat hari raya ya.. insyallah.. jauh nun di pahang

CuTeMiUt78 berkata...

~reena~ oh ya ke..k. slamat hari raya , maaf zahir batin. Take care k

Ida Naziri berkata...

sama2 lah kita bermaaf-maafan

CuTeMiUt78 berkata...

~ida~ sama ler kita..

shafa berkata...

selamat ari raya dan maaf zahir dan batin..
dari saya sekeluarga..

Tokyo BLUE berkata...

salam aidilfitri