N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

10 Jan 2011

Pagi Senin.. JB Mendung...

Salam Semua...

Selamat pagi Senin..
eemmm hari ni Senin yg mendung kat JB..


ni la pemandangan pagi tadi..
masa nak g keja..
n laluan ni gak la yg selalu jam tapi aku kena tempuh gak..
jalan ni memang laluan hari2 aku pergi n blk keja..
klu ikutkan hati cam malas je nak g keja kan..
eemmm dah mula kena virus 'M' ni..
ntah napa hari ni cam takde mood je nak g keja..
Mirul pun hari ni ngamok2 takmo tinggal kat umah pengasuh dia..
tapi bila di pujuk2 alhamdulilah dia ok..
kiranya hari ni aku di landa black Monday..
nak buat keja pun cam malas je..
sib baik bos takde hari ni..
g meeting.. klu tak, takde maknanya blh nak menghapdet ni ha..
eemmm nanti aku story mory apa aktiviti wikend kami ya..
ni kira nak ambil mood dulu..




5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hari ISNIN niari aku serupa org KUSUT!

dah la lmbt (mmg hari2 lambat pon) masuk opis...8.04mnt ko! lps tu teperasan puting Nureen aku terbawak sekali g kije....x de lain pilihan, keluar balik anto puting tu ke rmh pengasuh dia!! takde 'candu' dia tu mana lena dia nk tido karang..

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

isnin... mengantuknya....

ZanaNordin berkata...

kluang pun mendung jugak pagi tadi
la nie dah hujan turun rintik2...

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

png x mendung sgt....cerah je....

mls ek kak..hikss..rajin2kan diri..hehe

Zaidah berkata...

zai dari kulai ke jb pun mendung jugak cuaca....pastu jammed...memang boring betullah...