N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

18 Jan 2011

Baru Blh Berhapdet...

Salam Semua

Waddduuhhh... kemain lama aku tak blh nak berblogging..
ntah kenapa ntah ngan tenet kat ofc ni..
dah dkt 2 minggu google tak blh nak buka..
ni pinjam berukband kawan aku tuk hapdet tau...
nyampah.. mencik... apa ke halnya..
eemmm apa story mory ya...
lately ni kan.. aku g keja amat la boringnya..
sebabnya jammed yg melampau..
hari2 ada je keta rosak tgh jalan..
bukan rosak tepi jalan yo...
sudahnya aku smpi ofc dkt2 kul 8.30 pagi..
rasa cam hampeh je...
eemmm tu citer pasal waktu nak g keja..

Eemmm nak citer pasal beberapa tragedi yg menimpa family my cik abg plak..
minggu lepas.. aku dpt berita yg mana anak sedar my cik abg aku eksiden..
anak kakak ipar aku yg duk Moakil..
dia eksiden mlm Jumaat..
naik moto ngan kawan dia.. pastu katanya dia nampak keta rosak tepi jalan..
yg mana keta rosak tu tak wujud..
so dia tak sempat nak elak katanya..
jatuh... helmet retak..
bawa g spital Segamat...
tempurung pala dia ada skit retak..
smpi telinga dia sentiasa keluar darah..
kakinya kena ekzos moto... smpi nampak tulang..
kiranya daging kaki kat bawah betis tu.. melecur teruk la..
sekarang ni masih lagi kat spital..
keadaan dah stabil..

Kisah kakak ipar aku yg sama gak..
dimana... malang menimpa2..
ibarat dah jatuh.. ditimpa tangga..
kakak ipar aku tu ada 6 org anak..
yg eksiden tu anak yg ke 5
pastu dpt plak berita anak dia yg ke 4 kena samun..
kejadian mlm sebelum si adik eksiden..iaitu mlm Khamis..
tapi dpt tau.. hari Ahad pagi...
dia kena samun kat Cheras..
hilang keta.. hp 2 biji.. duit RM 200
siap kena belasah ngan penyamun...
ngan pisau rambo kat perut...
dan diikat plak kat pokok dlm utan..
kat area Hulu Langat...
pastu penyamun tu tinggal kan anak sedara my cik abg ni..
dgn tgn berikat n seluar kecik je..
baju seluar pun di samun..
sib baik la umur anak sedara tu masih panjang..
klu tak.. tak tau la apa nasib anak sedara my cik abg tu..

Simpati kami pada kakak ipar aku tu..
apa la nasib malang menimpa..
so tu je la hapdet terkini..

p/s: actuallykan aku nak story mory pasal kemenangan dpt PIZZA dari GA contest Nana.. nanti klu blh hapdet lagi.. aku buat n3 pasal tu..





2 ulasan:

attyfir berkata...

Sian akak ipar rina tu
mesti dia sedih..
semoga lepas ni semuanya okeh balik.amin

CuTeMiUt78 berkata...

~kty~
tu la.. kesian dia... insyallah.. harap2 gitu la