N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

8 Mac 2011

Majlis Perkahwinan : Shah Alam

Salam Semua

Baru sempat berhapdet...
sebab sibuk mengupload gambo2
masa wikend yg lepas...
wikend yg pack ngan aktiviti..
wikend cuti2 yg terancang...
aahhaakkss...
emmm wikend yg lepas ni..
utk pengetahuan aku menghadiri majlis perkahwinan
anak sedara belah mak aku...
majlis yg berlangsung di Dewan serba guna Jelutong, Shah Alam.
so kami planning gerak dari umah pas subuh..
cam aku.. ptg Jumaat memang dah blk BP dulu..
yelah kan.. my cik abg keja...blk pun dah malam..
so kena la gerak ke Shah Alam pagi Sabtu tu..

Mak ayah aku satu keta.. aku sefamily satu keta..
jd berkonvoi 2 keta je..
tu pun aku tunggu kat Yong Peng...
baru gerak sama2 ke Shah Alam..
kami smpi dlm kul 11 lebih gak..
majlis buat kat dewan kan..
so takde la rewang2..
sedara mara duduk2.. borak2 je..
sambil layan2 tetamu...


Pelamin pengantin...
tema kaler... Pink utk belah perempuan.. Purple tuk belah lelaki..
Majlis ni sekali jalan..
Majlis tuk belah perempuan dan juga belah lelaki...

ni pengantinnya..
namanya Afiq Farhan dan Dina...




eemmmm sweet je kan..


pas dah sesi menepung tawar..
sesi makan damai.. aku tak snap pun.. sebab sibuk borak2 ngan sedara mara.. ;D
pastu sesi memotong kek plak...
selamat pengantin baru tuk Ann & Dina..
semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...
majlis smpi kul 4.30 ptg..
so pas majlis kami gerak plak ke rumah anak sedara my cik abg..
di Puncak Alam, Shah Alam..
yelah dah penat kan.. so sesi nak berehat2 plak..
okies nanti sambung story mory nya.. ;D



8 ulasan:

attyfir berkata...

selamat pengantin baru tuk pengantin..cantik pelaminnya .

mummy_ayu berkata...

selamat pengantin baru...
wah..sweet je pink + purple...combination yg sgt menariks...

CuTeMiUt78 berkata...

~kty~
eemmm memang cantik.. kat dewan kan..

CuTeMiUt78 berkata...

~mummy ayu~
combination yg menarik... kan.. ;D

Dee berkata...

cantik betul pelamin dan pengantin..selamat pengantin baru..

CuTeMiUt78 berkata...

~dee~
memang cantik kan...

NzA berkata...

dua2 sweet jerrr..pelamin pn cantik!!!!

CuTeMiUt78 berkata...

~nza~
eemmm betul tu