N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

6 Dis 2010

Tahniah To Follower 301 a.k.a 300

Salam Semua....


Ahhhhhaaaaa.... n3 adalah n3 yg amat aku tunggu2..
sebabnya.. ada surprise yg aku nak buat..
nak tau apa dia...
hah.. aku saja tak nak war2 kan pasal surprise tu..
bila dah tiba masa baru aku war2kan kan kat blog blues clues ni...
aku just duk perhatikan je.. bab follower2 cutemiut kat side bar tu..

Okies korang nak tau apa dia..
ni surprise yg aku nak bagi tau..
khas tuk my 301 or actually my 300 follower cutemiut..
eemmmm pasal apa plak aku kata yg follower yg 301 tu menjadi follower 300
sebabnya aku tgk follower tuk 297 & 298 adalah org yg sama..
so tu yg follower 301 menjadi follower yg 300 bebenornya..
emmm korang faham ke apa yg aku nak smpaikan ni...
dulik.. janji aku nak bagitau khas tuk follower ke 300 blog cutemiut
akan mendapat skit cenderhati dari aku..
eemmm nak tau sapa kah yg bertuah tu..
*
*
*
*
*
*

kenal tak follower tu..yg aku kotak merahkan tu
meh tgk sapa kah gerangan follower yg ke 300

tahniah kepada notti netti
(klu tak silap ni best friend mummy ayu)

terima kasih diucapkan sebab sudi menfollow blog blues clues yg cutemiut ni..
sila emailkan nama, alamat, no tel ke
cutemiut78@yahoo.com
hadiah insyallah akan di delivery klu takde aral melintang..

thank a lot pada followers yg lain gak..
sebab sudi menfollow blog aku yg tak seberapa ni.. :D




p/s: eemmm dah nak akhir thn kan..rasanya cam aku nak buat lagi surprise tuk pembaca2 blog cutemiut ni...nak tau apa.. rajin2 la menyinggah... mana tau nasib kan.. blh dpt hadiah misteri dari cutemiut.. :D






Kerja dari Rumah klik sini

3 ulasan:

URY berkata...

Wahh ramai yeerrr..
Kita nak sampai 70 pun terhegeh-hegeh.. heheh.

notti netti berkata...

mak aiiih..x sangkanyeeeee.....tipulah kalo tak suka hadiah...muahaahaaaaa......tinkiu eh....nanti saya email eh?

ct rahani berkata...

wah kena rajin jengah la nih.. mana tau bertuah leh dpt adiah misteri.. hehe..