N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

9 Jun 2010

Pengantin Berarak !!!

Salam Semua..

Tetiba siaran tergendala la plak..
eemmm dah upload gambo skali tak blh nak buat n3..
ntah napa ntah...
hari ni aku akan try habis kan story mory pasal majlis kawin adik aku..
disebabkan byk bebenor photographernya kan..
makanya aku combine kan semua gambo2 tu..
tapi story mory bertemakan gambo2 yg dah di edit tu la ya..
okies.. kali ni story mory masa pengantin berarak la plak...

tu dia.. suasana masa pengantin berarak..
siap ada org jd traffic lagi..
bagi laluan kat pengantin menyeberang jalan..
sebabnya laluan umah aku ni adalah main road gitu..
so kena la ada yg jaga laluan tu kan..
karang tak pasal2 tak jadi nak masuk umah... ahaaakksss

klu umah pengantin perempuan ada tol kan..
tapi majlis bertandang ni pengantin bukan kena tol..
tapi kena duduk tgk silat pengantin dulu..
hah tu dia budak bersilat.. aku tgk dah ala2 cam nak menari shuffle tu ha..
aahhaakkss.. dak Mirul sudah semestinya tgk kompang semata2..
padahalkan sebelum pengantin datang.. dia blh bantai tido tau..
bila adik aku kata nak pengantin nak smpi..
terus dia bangun.. semata2 nak tgk kompang..
aaahhhhaakkss... Mirul..Mirul..
okies stop lagi.. nanti story mory pasal majlis bersanding plak




Kerja dari Rumah klik sini

Tiada ulasan: