N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

10 Jun 2010

Makan Damai & Sesi potong Kek

Salam Semua..

Ahhaakkss... bersambung lagi story mory majlis kawin adik aku..
eemmm smpi muntah baca n3 majlis ni kan ...
okies kali ni nak story mory pasal majlis makan damai ngan sesi potong kek plak..
masa makan damai... tak byk yg aku upload..
yelah kan.. makan damai.. menu pengantin..
nasi istana a.k.a nasi perlau.. eemm memang masakan ni special
bukan setakat utk pengantin je.. utk para tetamu pun makan nasi ni..
cuma kat meja pengantin ada la menu tambahan lain..
cam udang goreng.. triffle buah2an..
salad buah.. ni semua adalah hasil masakan dari makcik aku..
yg memang pakar dlm masakan ni..
tak sia2 gitu...ayah aku minta tlg makcik aku tu..
lauk2 utk para jemputan..
ada daging lembu dan kambing masak eemmm ala2 cam rendang gitu..
ayam goreng masak sambal c ili api kaw2 punya..
actually aku pun first time gak makan menu nasi perlau ni..
kata makcik aku.. nasi ni hanya org2 istana je yg makan..
mak mertua makcik aku yg ajar masak nasi perlau ni..
sebab mak mertua dia adalah tukang masak istana
eemm rasanya cam nasi beriani gam tu ha.. tapi nasi perlau ni lagi sedap kot..

uissshh... tak senonoh pengantin makan kan..
nganga bukan malu2 dah.. skali nganga.. hambik ko...
besar punya nganga...

pas dah makan damai..
sesi potong kek plak.. eemm kek coklat yg marveles..
memang sedap okey.. aku pun sempat makan skit.. jadi la dpt merasa...

ahhaakksss.... skeee tgk gambo pengantin potong kek ni..
ala2 ngada2 gitu kan..

suasana tika sesi potong kek...
so meriah gitu...
alhamdulilah... dapat la merasa kek sorang sikit...
pas ni ada lagi skit n3 berkenaan majlis ni..
dan nak tau sapa blogger yg datang tu.. next n3 k..




Kerja dari Rumah klik sini

Tiada ulasan: