N3 Contest d Cutemiut78

Kepada sesapa yg ternampak no2 * 220407 * 270878 * 291076 * yg tertera di side bar pengunjung di blog ni sila print screen dan hantarkan email ke maizaazrina@gmail.com utk penebusan hadiah misteri.. :D

29 Jun 2010

Halo..!!!! Halo.. !!!

Salam Semua..

Selamat pagi Selasa..
hik..hik..hik.. baru la sempat nak menghapdet...
dari Jumaat smpi la semalam sunyi sepi je kan blog cutemiut ni..
takde citer terkini gitu... ;D
yg bebenornya Jumaat lepas aku coti...
terpaksa ambil EL sebab pengasuh Mirul ada hal nak urus kan anak dia ambil penyata..
nak tak nak.. kena la aku coti gitu kan..
pastu kononnya nak la bertenet kat umah.. skali takde connection daaaa..
hampeh je rasa....
terus hilang mood nak bertenet..
Sabtu plak memang tak keja kan..so duk umah je la..
my cik abg keja gitu...
tapi mlm minggu tu kami jenjalan ke Felda Moakil umah kakak ipar aku loorr..
bukan apa.. sekarang ni tgh sibuk
nak buat persiapan perkahwinan utk anak sedara my cik abg plak..
masa awal bulan 6 hari tu.. anak sedara my cik abg ni dah selamat nikah
dan majlis kahwin belah perempuan kat Kelantan..
ala aku ada story mory pasal ni kat n3" kedatangan org baru" tu dulu..
so bulan 7 ni belah lelaki la plak..
masa belah perempuan tu kami tak g pun.. adik beradik lain semua g..
klu aku g gak.. alamat kakak ipar aku yg duk serumah tu bersalin sorang2 la..
tak de sapa nak menguruskannya..aahaaakkss..
eemm okies pastu dah alang2 g sana malam kan..
so kami terus bermalam kat sana..
Hari Ahad plak duk rehat2 kat Moakil je sambil duk bincang2 tuk majlis kahwin tu nanti
lepas Maghrib baru blk umah..
yg seronoknya dak Mirul la..
klu g sana memang dia bebas habis..
nak keja ayam la.. nak bagi mkn ayam la..
nak..nak.. ada plak yg melayan.. memang seronok je la dia..
hari Senin plak.. aku dah keja kan.. so memang bzios giler..
tak sempat nak menghapdet..
baru ni la sempat nak menghapdet..
tu pun curi2 masa jap..aahhaaakksss
so tu je la story mory terkini.. ;D






Kerja dari Rumah klik sini

3 ulasan:

Mak Su berkata...

salam ziarah :D

Zaidah berkata...

bila sibuk uruskan perantin....macam kita plak jadik mak perantinkan...hihi

Tanpa Nama berkata...

ehh Na..ko pegi tgk Sultan Johor tak masa kat mokil hari ahad tu??

makcik aku sebok dia nak pegi..ngajak aku tido sana tp aku ada urusan hari ahad tu..tu yg tak dpt ikut serta!

**urusan mencari nestum sampai fedup!

xD